Tuesday 4 October 2011

兩個女兒

早陣子有朋友再度懷孕(恭喜恭喜!),佢第一個係女,當我問到呢胎係仔定女時,佢皺一皺眉話...又係女嚟㗎!
我係過來人,我又點會唔知嗰種感受!
記得當我知道靖翹係女時,我都有少少失望,覺得...我又要重覆做住同影曦一樣嘅野咁照顧佢
後來...佢出世後我就有著唔同嘅觀點
佢地兩個雖然有住我同我先生嘅基因,但係性格同行為都好唔同!
影曦好文靜多野諗,靖翹較活潑外向同多野講
學野嘅進程又唔同
睇住佢地嘅相處佢地互相產生化學作用!真係好有趣!
雖然兩個都係女,但係地係兩個唔同嘅人,處事方式都唔同~
無論係生男定女都好,佢地都係兩個唔同嘅人
唔好因為性別而失望~佢地都係自己嘅小朋友,真係仔女都無所謂
而家諗返,真係覺得嗰時失望好傻!
當我再次懷孕時,都已經唔再諗舒韻係咩性別
能夠有小朋友已經係一種幸福
好多人都會問我...你會唔會追返個仔呀?
我唔會因為想追仔而生
想生多個嘅就生,唔會係因小朋友性別而生
曾經見過幾多人想追另一個性別嘅小朋友而生...
生唔到想要嘅性別又失望,又有壓力,亦對將要出世嘅小朋友唔公平
當呢個生命嚟到呢個世界,畀佢知道父母「唔想要佢」,佢會有幾難受?
一個生命唔係賭注,抱住興奮嘅心情嚟迎接新生命,唔係更好咩?

1 comment: