Wednesday 12 October 2011

二十個月的舒韻


實在太耐太耐無update湊舒韻記啦!
太忙啦太忙啦~
呢個幾月發生好多事~先係由英國搬返香港,再喺香港搬多次去而家住緊嘅地方...然後就係開學啦!
咁大嘅轉變,舒韻都適應得好好~無咩點扭計!
(除咗佢病時啦!)
你睇佢幾鬼馬!




真係不能不笑LOL


cheeky Echo好鐘意扮鬼扮馬~戴咗影曦嘅帽同攞住個袋入嚟廚房畀我睇!


我煮緊飯時佢自己著到咁... wahahahaha!
wings + a garland + a top



身手愈嚟愈敏捷...連呢個都爬到!









呢啲橋自己行都得


好鐘意塗鴉!啲色仲要幾靚添!


搬咗嚟去過幾次海灘,由初初怕沙到而家會自己走去踢浪!
傻妹!


 


嚟咗香港之後,我同啲女講多咗中文,舒韻都開始明多咗
佢講野唔係咁叻(成日見到喺fb啲人話佢地小朋友講咗乜講咗乜),相對嚟講佢就比嗰啲小朋友慢
不過佢發音好咗好多,想我幫手都會叫"mama help",畀完野佢又會講thank you
今日同影曦認緊中文字時好多字佢都跟到家姐嘅讀音喎!真係好可愛:)
我唔會擔心佢講野慢~相信佢一開始講,就會好似佢兩個家姐咁講到收唔到聲lol
好啦~遲啲再講啦!



 

No comments:

Post a Comment