Monday 24 October 2011

RICE PUDDING

RICE PUDDING 係英國家傳戶曉嘅甜品,大人細路都鐘意食㗎:)
口感有啲似粥,但係甜㗎囉
多數人會係熱食,但我係少數人,我鐘意凍食:P
夏天食凍嘅,冬天食熱嘅都好正!
喺超級市場都有一杯杯(好似乳酪咁大杯)賣㗎
就係因為咁,所以好少人會自己喺屋企整嚟食
不過因為香港賣得貴...我老公同啲女又鐘意食,所以我就自己整囉!
方法同材料都好簡單~喺屋企隨時都整到!
材料:
米     3/4杯
牛奶    2杯
砂糖    1/3杯
鹽     1/4茶匙
蛋     1隻
牛油    3茶匙
呍呢嗱香油 1/2茶匙(可加可唔加)
*英國人有賣專係整rice pudding嘅米㗎,不過個人嚟講,用咩米都無所謂,分別唔太大:p

先係煮熟啲米(我自己鐘意睇火煮飯,快好多㗎!不過當然你可以用電飯煲)


加入牛奶1.5杯(仲有半杯等陣加)、糖同鹽,中火煮15-20分鐘直到佢杰杰地

加入剩餘嘅奶同打咗嘅蛋,牛油同呍呢嗱香油,煮多2分鐘就攪掂~

煮完之後啲米唔係好夠綿(可能用珍珠米會綿啲),所以我放咗啲rice pudding落個真空煲到焗個幾鐘
焗完之後啲米就綿好多,但就好杰好似一pat咁lol
如果有咁嘅情況,加返少少水再煮下佢就ok~仍然係咁好味㗎!


2 comments:

  1. 即係西式糖粥

    ReplyDelete
  2. 未食過.唔知味道系點
    [版主回覆11/09/2011 21:58:25]甜㗎囉lol

    ReplyDelete