Tuesday 11 October 2011

名校小一面試

相信有睇開我blog嘅朋友都知我唔係好重小朋友係咪讀名校
但今年因為老公係一c校教,係EMI學校,同埋呢間係離屋企最近嘅小學嘅關係,影曦報咗名去考呢間小學
一入到去...真係覺得自己格格不入
個個小朋友都著到好似去飲咁,有啲老c同我講,有啲女仔嘅裙要成千幾二千蚊一條@.@
有啲男仔仲打晒bow tie!
學校出面泊滿名車,個個都身光頸靚,好誇!

每個父母好想自己嘅小朋友表現出眾...
仲要報埋面試班
奈何,唔係個個小朋友都係咁...
當日...見到有小朋友鬧情緒大喊,有個喊之餘佢媽咪仲打佢媽咪...有啲搶人顏色,有個仲咬人...
嗰日坐喺到睇住影曦油顏色,佢靜靜咁坐係到油。我喺到諗,點解我會畀個女去interview?一個五歲嘅人仔要經歷啲咁面試?我咁做係啱㗎嘛?
...聽天尤命...一切唔需要太過著緊
考唔到咪讀第間~無咩所謂,我只希望佢讀得開心!
xxxxxxxxx

4 comments:

  1. 我大女和你二女同齡, 細囝和你舒韻同齡, 我是一湊二, 和你一樣最緊要佢讀得開心同無壓力, 我亦無要個女讀乜讀乜, 小一亦最好近屋企, 因小學返好長時間和長日子(6年),我唔想佢太攰, 佢有興趣的我實比佢學, 其他佢無興趣讀的我點逼佢, 佢都學唔到.
    [版主回覆10/12/2011 20:27:56]我都係咁諗~見到啲人山長水遠咁湊小朋友返學我見到都覺得攰!好佩服佢地!返學真係最好係近,咁小朋友喺街到時不時都會撞到同學,得閒又係可以去下同學仔屋企玩~

    ReplyDelete
  2. Hi, I think I have left a comment on your blog before. I am living in US and will be going back to HK in Dec. My daughter just turned 16 months and she’s supposed to go to pre-nursery next year. You know, I didn’t know until recently that there’s interview even for pre-nursery class. I couldn’t imagine my daughter might be going to her first interview at 1.5 year old. That’s insanely crazy. How much does a baby know at this age? I read your older posts and knew that you don’t encourage going to PN class. But my daughter is my only child so I want her to start getting more interaction in school.
    But anyway, good luck to your daughter. =)
    [版主回覆10/24/2011 09:00:26]hi~你好!
    我只係覺得返n班無需要,唔係唔鼓勵小朋友返嘅:)
    無錯歲半嘅小朋友係好細,佢地識嘅野唔多,interview其實都係例行公事~見下個小朋友
    記得影曦歲半時,佢都仲係the only child,我都有帶佢去creche(同我一齊返工,佢又有得同其他小朋友玩)識下人~
    creche可以一個星期返幾多日都得,但係香港嘅n班多數都係一返返五日。佢地一返學就會少好多野同佢地做
    你返咗嚟香港後可以周圍去識下人,去下朋友屋企,去下博物館,去公園,去圖書館,去playroom等等...識多咗人一齊玩咁小朋友都可同唔同嘅小朋友接解,你又可以同朋友傾計:)
    記得好似DMK咁嘅幼稚園有得一個星期返三日~其實咁都唔錯,你又可以畀小朋友返學,又可以帶佢去玩,相信係一個唔錯嘅選擇呢!

    ReplyDelete
  3. 如果你的家財跟他們的相差太遠,那麼真的不適宜讓你女兒就讀有關學校,否則你女兒在有關學校將會很難跟他們相處(童言無忌吧,那些兒童總會炫耀自己的富貴和取笑比他們貧窮的學生)……當然我不知道你跟他們在財力方面相差多遠,以上一番話純粹說出客觀情況,還是一句希望你女兒能入讀自己喜歡的學校就好:)。
    [版主回覆10/24/2011 08:49:40]咁我又唔會咁諗喎!我相信女兒唔會咁易受人地嘅說話影響,佢向來係會影響人嗰啲lol而且佢同我都係「實幹型」,佢會明白「一分耕云一分收獲」嘅道理。佢識珍惜佢有嘅野,懂得感恩:) 錢唔係一切,內涵才重要!

    ReplyDelete
  4. Yennie, thx sharing. 唉! 香港一般的名校都係梗,我以前都係怪獸家長,依家我反而希望佢快樂同有好品德,搵學校慢慢來,我希望佢多d係我地身邊。Btw, 今個星期日去唔到2月份party,希望有機會再同你及3Q玩。
    [版主回覆11/09/2011 22:26:07]「依家我反而希望佢快樂同有好品德」<﹣我都係咁話:)
    最緊要佢地讀得開心~
    有機會,下次見啦!x

    ReplyDelete