Thursday 20 October 2011

Halloween trick or treat的危險

呢篇野其實上年已經想寫,但係上年真係無咩心寫:P
萬聖節喺外國過,大家一定以為會好好氣氛嗎?
trick or treat其實係美國人玩多,英國無咁多人玩
美國可能好多人都會裝飾自己嘅花園成graveyard, 呢方面英國人較為「內儉」跖會做到咁出面
整個jack o lantern,貼兩個貼紙喺窗已經好夠
同朋友傾計嘅時候,大家都不約而同咁講點避免去trick or treat
我覺得好奇怪,咁好玩嘅野,點解要怕?
聽佢地講講下,真係覺得佢地有佢地嘅道理...
大家都知英國時不時都有拐帶案,家長們都會教定小朋友唔好同陌生人講野
徧徧就喺萬聖節,你就帶小朋友去鼓勵佢地同陌生人講要,要人畀糖佢,咁唔係畀咗一個錯誤嘅訊息佢咩?
當小朋友認識咗一啲危險嘅陌生人,佢地向小朋友埋手嘅機會有增加,令佢地警戒心減低
父母一走漏眼,小朋友就可以就咁唔見咗...
我6299都好唔鐘意trick or treat,除咗宗教問題,亦因為年青人嘅行為問題。
因為佢地係教督徒,佢地唔會慶祝萬聖節,所以唔會派糖
有次有啲十幾歲嘅𡃁仔因為佢地無開門畀糖佢地,佢地就掉雞蛋落佢地嘅窗到
又打爛佢地車嘅檔風玻璃
無錯!trick or treat係會間接鼓勵佢地嘅不良行為㗎!
想萬聖節玩得開心又放心?
大家可以自己安排萬聖節扮野派對,減少小朋友同陌生人接觸嘅機會
大家亦可以同小朋友嘅朋友仔媽咪安排好,trick or treat只係去呢幾個朋友屋企
咁大家又可以trick or treat,又唔會miss out all the fun:)
一句講晒,大家安全為上!萬聖節玩得開心啲呀!!!

1 comment:

  1. yennie,多謝你的分享,我都無想過會有這些壞事發生。其實參加所有節慶活動都係想樂在其中,大家不要太樂極忘形呀!萬聖節快樂!
    [版主回覆11/09/2011 23:03:16]謝謝:)
    呢啲節日真係要小心~我有朋友上星期留言畀我話美國年年萬聖節都有槍擊事件㗎@.@

    ReplyDelete