Tuesday 6 April 2010

老公自己去咗旅行

老公上兩個月同我講話想復活節自己去旅行
我無反對
佢上個月book咗機飛,今朝飛咗

今晚屋企好靜
而家我好自己一個人呀
知道佢唔喺屋企,但我個手提又唔會因為佢打嚟而響起
知道上床時,床上只會得我自己一個人
雖然好多時佢都會出夜街,我都係咁湊女㗎啦
但知道自己身邊少咗個人依靠時真係好難受

近排我同老公之間發生咗d事
相信有我fb嘅人前排都會見到我有打D好無厘頭嘅status
有好多野想講,但又唔講得
總之有d事,大家心裡面明就算,我都唔想講到咁明
我可以講嘅係...黑暗嘅時代仍未終結
審判日愈嚟愈近
心情?不談也罷。
我唔能夠以平常心面對
不竟呢個係我同三個女嘅將來
當將來唔再掌握喺自己手上時
人就會失去方向

我給世人嘅告戒:
常要觀人於微;常存警戒之心
此乃生存之道!


3 comments:

  1. 有時我會同自己講,時也,命也....掌握與否,有時唔會太重要,掌握到都會出意外,掌握唔到就當順應天意......
    [版主回覆04/09/2010 01:12:00]當自己嘅命運都唔係由自己決定嘅話 人就會失去方向 我己經out of my comfort zone,好無安全感 要發生嘅,我會接受 但如果可以避免嘅,我真係希望我可以避免到 如果順應天意嘅,可能會令三個女受傷害...咁又可以點化解呢...

    ReplyDelete
  2. 記住剛剛生完Bebe, 千萬唔好用負面去思想, 好易有產後病, 唉! 或者日日send D 女和Bebe照片 or message 比老公提話女兒好掛念 daddy, Although it might not be a very good idea, just bringing a message remains him you daughters are missing daddy all time. Writing words to your love will always be better than saying words. Look! You are not alone, okay. 要做智慧型紅顏知己 (唔係做老婆過種), 有許多學問, 先要睇得, 姣得 (兩人時候) , 講得 (扮蠢蠢地彼對方有使命感和英雄感而漸變令對方成為責任感),  千萬唔好應為你替他節儉金錢是為對方好, 對方係唔會為此而感激你, 我會suggest 你請個 nanny幫輕自己工作量, 比個時間自己有個空間, 計而令自己圈子擴闊, 大家比此話題多一點, 因為對方d 錢唔使家中, 都會使去外邊. 有了自己空間睇事唔會變得太負面.

    ReplyDelete