Friday 2 April 2010

復活節嘅cupcakes

聽日有個兒童節party
我地為聽日嘅party整嘅

先係焗好D cupcakes先
今次呢個粉係我自己溝嘅
係最basic嘅牛油蛋糕
牛油     2安士
麵粉/自發粉 2安士
糖      2安士
蛋      1隻
(總之記住牛油麵粉同糖嘅份量係一樣,蛋嘅數量係牛油麵粉同糖重量(以安士計)嘅一半)
180度,約12分鐘
想知蛋糕熟未就用牙纖吉落去,攞出嚟時乾淨無"張"嘅就ok

用whipped cream+糖打咗個whipping cream
再加咗少少綠色色素
吱咗d花上去扮草
灑D 綠色嘅sprinkle 上去
之後就加幾隻朱古力蛋就攪掂
其實今次我想整easter basket㗎
不過時間關係我買唔切d長條形嘅糖...
如果唔係,加埋條糖仲手抽仲靚!

1 comment:

  1. 綠色的sprinkle邊到有得買?唔該!
    [版主回覆02/21/2012 21:12:45]我喺百佳買,一包叫 hundreds and thousands嘅呢啲糖粒粒,其中一條係綠色㗎
    另外,我諗二德惠都有得賣嘅:)

    ReplyDelete