Friday 2 April 2010

復活節Big food party!!!!@陶畫籽

老公見我晚晚喺屋企
叫我今晚出下街
咁啱今晚欣欣同D同學喺陶畫籽到攪咗個大食會
我就帶埋舒韻一齊去
好多人嚟呀!
勁好玩~
佢地一路整野食一路玩
真係勁多野食呀!
魚生,生蠔,扇貝,大蝦,蟹籽沙律,天婦羅...仲有亞權即席整嘅曲奇呢!
我都有學整㗎!
都幾難吱...唔好講笑!
亞權真係好pro呀!
欣欣嘅大作
我今次就拉柸
我都有成十年無拉過啦!
今次拉咗個乞衣兜出嚟
最啱就係畀老公用嚟裝散銀!
不過呢...我咁次拉得好厚下呢!
希望唔好爆啦!
幾靚^.^
有技巧地切出嚟
掂!
今次去陶畫籽我帶埋架BB車去
餵完點半餐奶婆婆抱咗佢一陣就瞓咗lu
返到屋企佢都無醒過
仲瞓到第二朝呢~

No comments:

Post a Comment