Saturday 3 April 2010

兒童節陶畫派對@陶畫籽

今日我一湊三帶咗佢地去陶畫籽開P

欣欣ee都有嚟帶我手睇住佢兩個
我就幫下媽咪手做二打6
先係搵砌圖
整落張咭到再畫咭

跟住就係畫蛋
隻蛋仲識行㗎!
我地有整曲奇㗎
但係因為我忙得濟,無影到相@.@
之後大家坐低大食會~
食完就大家坐定定畫畫啦
個個都好專心聽思浩叔叔講解
先用鉛筆起稿
不過影曦無起過,一起手就畫!
靖翹懶專心@@
畫啦畫啦
佢地用嘅係acrylic
洗唔甩㗎!
如果high到落衫到要即刻洗呀!!!
都幾靚呀
靖翹掛住溝色
都算係咁囉!
焗好嘅曲奇影曦話係barbie嚟㗎喎!
趕住走
但d畫又未乾...
我做咗雙筒王!
渣住兩個風筒吹乾d畫先
舒韻...好似唔存在咁...
一味得個瞓
好乖呀!
回家路上巧遇peter rabbit~

2 comments:

  1. 我想問陶畫籽係邊個開ga???
    [版主回覆04/08/2010 19:40:00]係我媽個朋友開㗎 我媽有份喺嗰到教 而家我喺fb都有幫佢地宣傳下嘅~

    ReplyDelete
  2. Hi!  我都係 bk mom黎架! 第1次黎你個blog度留言呢~~ 之前我唔記得係邊度有睇過呢間陶畫籽既 information, 覺得都幾得意, 但... 上網睇佢呢度要 4yrs up 先有班開喎??  還是你呢次係一個包場玩既 party黎架?
    [版主回覆04/08/2010 22:35:00]呢個係佢地攪嘅兒童節party 因為我喺fb叫咗我d朋友去 而佢地d小朋友多數都係我二女咁上下大 所以好多都係灾夠三歲㗎囉 其實佢地都好易話為㗎 你打上去問下,佢地會睇下多唔多人 少人嘅,佢地細d都會收嘅~

    ReplyDelete