Thursday 29 April 2010

今日屋企人氣勁旺!

今日真係好多人嚟咗我地屋企玩
真係車輪轉咁嚟!
我屋企變咗個Nursery!

一早James同Joey嚟咗
之後就嚟返英國嘅Kristy同Hannah專程嚟咗
Krosty好有心,臨走都過嚟睇舒韻^.^
Hannah好乖巧
成日都要錫錫影曦~好可愛呀!
有咗10w嘅Joey都嚟抱抱舒韻~
仲有30w佢又要抱個NB啦~抱多D舒當練習下啦!
之後Macy同Ruby帶咗孖女Stephaine同Justine嚟玩
好多小朋友一齊玩呢!
夜晚...欣欣幫我babysit晒佢地三個
小雲都嚟咗
今日真係好多人嚟呀!

我同老公出咗去睇葉問2
劇情同上集差唔多
只不過係將日本人變咗英國人
嗰場都幾Full
老公係全場唯一一個外國人
睇完套戲我真係有d想打佢嘅衝動!(講笑咋!)
佢真係好似畀人圍咁囉LOL

1 comment:

  1. 同老公睇戲~ 好令人羨慕呢! 我都好耐無同老公睇戲喇! 話時話, 你breastfeed喎, 係咪睇完就急急腳返去餵女? 我女就黎2mth啦, 好快放完產假, 我希望返左工都可以繼續bf, 但似乎有d難度....
    [版主回覆05/06/2010 17:32:00]舒韻last feed喺8點半 我餵完佢,放佢瞓我地先出去睇戲㗎~ 如果想繼續bf,辛苦D要泵出嚟... 一係你就早晚各一餐人奶,日間就轉奶粉

    ReplyDelete