Monday 6 July 2009

帶影曦一個出街^.^

老公今日放假
朝早我地一家人一齊去咗游水
好凍呀!
而且游完,成個人好攰-.-
我地去fairwood食完lunch後就返咗上樓,我放咗靖翹瞓覺
我就自己帶咗影曦出街~
同影曦兩個人嘅dayout^.^
無錯,同影曦出街係唔洗帶BB車㗎!

影曦喺火車到瞓咗...無人讓坐-.-
抱咗佢好耐
之後有對老婆婆同老公公讓個位畀我
不過我叫佢地坐返低...因為佢地個位都係人地讓畀佢㗎!
去咗太空館
本來諗住同佢去天象廳睇戲
但係一去到先知頭4場己經爆咗!
下場要到5點先有...
5點太晏啦-.-
唯有下次先再去啦
影曦好失望呀>.<
不過唔緊要啦
太空館照行
去完太空館
我問佢不如去搭船呀
佢話好
我又問佢,去唔去toyshop呀?
佢又話去
所以就去toy'r'us先,再去搭船
而家行去toy'r'us先~
影曦話要幫我影
呢到好鬼熱!
本來去睇戲,要$50蚊
而家無得睇,所以我同佢講,佢可以用$50蚊買禮物
所以佢就買咗呢set戒指$29.9
同埋一set beauty & the beast嘅人物公仔$19.9
佢仲揀咗另一set Ariel嘅人物公仔畀妹妹^.^
坐低食下格格脆薯塊
唔想影相嘅影曦
喺火車到己經玩緊d公仔

今日好開心~可以同影曦一個人出街
佢可以得到晒我所有嘅注意力
我好珍惜同佢獨處嘅時間^.^
我地可以完完全全擁有對方!
(湊一個出街真係舒服好多呢!)

1 comment:

  1. so sweet
    [版主回覆07/08/2009 22:41:00]thank you^.^

    ReplyDelete