Tuesday 14 July 2009

啱啱返到英國...7月

由於我喺英國影曦太多相嘅關係...所以我都係貼d精選嘅出嚟就算啦!
我地零晨5點到機場,坐咗兩個幾鐘車返到屋企
佢地兩隻野喺車到瞓咗陣,之後一反到屋企鬼咁精神咁同granddad 玩!
因為英國d學校仲未放暑假,所以grandma接完我地機就返咗學lu
我地第一日就去咗附近嘅公園玩~
佢兩個完全唔攰,一d時差都無
之後我地仲去咗grandma學校到接佢放工。
我兩個女都係喺平時嘅bedtime - 7點上床
呢到只有碌架床,影曦瞓上格,靖翹瞓下格(再加個圍欄)
雖然係新床,但係佢地又無問題喎,好乖咁留喺自己張床到瞓,無走過落床~
之後嘅幾日,我地都主要喺屋企嘅後花園同附近行+玩
後花園有好多daisy,佢兩個好鐘意摘花玩㗎~
grandma買咗兩架single buggies畀佢兩個...後來我喺車房搵到有架double 喎
咪攞埋出嚟玩囉~仲痴住咗兩架singles,變咗double!
表姐Lauren, Serena同表哥Joshua有日放咗學嚟同我地玩~同食飯
之後嗰星期六,影曦同靖翹嘅另一堆cousins又嚟同我地喺屋企picnic
Caitlin, Gemma, Declan同Natasha.
平時唔多鐘意同男仔玩嘅影曦居然同表弟玩到咁興奮~好難得!
grandma,granddad同auntie donna知道我兩個女鐘意玩my little pony 後,就買咗好多配件畀佢地玩!
99仲買定兩個鐵盒畀佢地裝,等佢地可以帶出街玩,真係細心呢!
得閒無事做,我地推住我地第一架孖車,行咗去最近嘅town, Cranbrook
呢架bb車因為太大架,所以我地無帶返hk用~我仲好記得佢兩個細時我成日都推住佢地周圍去㗎...好懷念呀!
呢間church喺Cranbrook 嘅
英國d church閒閒地都幾百年历史!hk嗰d真係同呢到呢d無得比
影曦同佢嘅daisy chain (made by grandma^.^)
又去咗cranbrook嘅sports centre 游水...一家人游一次好貴呀,要成hkd百幾蚊!
我樓下會所都係$10一個人咋...
之後我地去咗買fish n chips,喺公園到食^.^
食完後唔知死嘅靖翹自己爬咗上去嗰到...
真係佩服佢乜都唔怕嘅性格呀!
睇下影曦嘅grumpy face-.-
我地去咗tesco買野
好鐘意呢到超市d手推車,一推推兩個,唔洗煩!
佢兩個成日都話要picnic
佢兩個成日自己攞住塊blanket同set餐具喺花園同玩picnic
佢地大部份時間都係喺花園到玩
你話,如果喺hk有個花園幾好呢!(不過都係唔好攪...hk太多蚊...我好怕!)


3 comments:

  1. 好寫意的生活!
    我都中意有個花園,但一定唔會要草地,我怕蟲、蟻、蚊。
    [版主回覆09/15/2009 13:54:00]喺hk嘅話,就會有好多蛇蟲鼠蟻,但係喺英國就無咩~ 而且夏天都唔係好熱,好似hk嘅秋天咁,我都好鐘意!

    ReplyDelete
  2. 我都好想有個mix 既小朋友呀~~對眼好靚~~hehe
    [版主回覆09/15/2009 13:55:00]多謝晒^.^

    ReplyDelete
  3. actually little kids like to explore, do let them try and not stop them doing things or else they would be hk kids....afraid to try and afraid to do many things.
    [版主回覆02/08/2010 22:16:00]我會鼓勵兩個女做/試好多野㗎~ 我都唔鐘意過度保護小朋友,佢地會變得好spoil㗎~

    ReplyDelete