Wednesday 8 July 2009

一湊三

呢日connie放咗琳琳喺我到
我就一湊三啦
都唔係好難啫~
琳琳鬼死咁乖,好易湊!
影曦仲扮晒大家姐,幫手照顧琳琳
又餵奶,又冚被~

一開個gym出嚟,靖翹又要扮bb
你睇佢兩個size差幾遠!

靖翹瞓咗
琳琳又瞓埋
我就同影曦一齊打掃
佢掃掃下地搵到個波,就玩起"hockey"嚟
不過影曦幫呢種運動起咗個名,個名長到我都唔識串hehehe

玩玩下,影曦突然同我講
mummy, it's 2 o'clock
我呆咗呆...
下真係2點喎
我問佢點知係兩點
佢指住個鐘
我個鐘無數字㗎
咁咁都識睇!真係好醒呀
我都畀佢嚇咗嚇呢!
琳琳醒咗
影曦話想抱佢
跟住佢就無啦啦錫咗佢幾啖呢!!!
影曦真係好鐘意BB呀~

勁enjoy湊住琳琳^.^
佢第時大個都會係一個好媽媽!


No comments:

Post a Comment