Thursday 2 July 2009

廸欣湖+廸士尼酒店

一行5個大人6個細路去咗廸欣湖
Macy, Stephanie, Justine, Joey, James, James'婆婆,Bowie同Natalie
當然仲有我同兩個女啦!

我地搭七折紅的去,$70蚊咋

一去到就玩個噴水池仔囉

靖翹係全身濕透㗎!
Macy畀影曦追射...
好慘...

之後影曦就追住Stephanie嚟射啦...
玩完就野餐先~
影曦自己射自己-.-
傻妹!
仲勁enjoy!
靖翹就喺到投訴塊面畀影曦整濕咗
睇下佢個樣幾慘!

之後bowie車咗我地去廸廸尼酒店
因為嗰到有間playroom唔洗錢入去㗎!hehe

坐喺大堂歎陣先~

個玩具廚房好靚呀!
全部都係木製㗎!

個當值嘅哥哥仲整咗好多氣球畀我地呢!
玩完一輪我地就搭廸士尼酒店<﹣>廸士尼地鐵站嘅免費shuttle bus搭地鐵返歸啦
靖翹手上嘅花係可以掛喺手㗎
我兩個女勁鐘意,今晚臨上床時仲玩緊!

到最後返到屋企樓下,佢地4個一齊瞓晒!!!好野!!!
我就同macy喺大快活歎咗陣,食咗個下午茶...
攰c人啦~!


2 comments:

  1. 本店回贈各位客戶
    現正舉行夏日現貨大減價
    以下各款以優惠價發售
    全部一件$48
    兩件$80
    全部包平郵費
    另外,如購買其他區的貨品
    只需加$38,即可換購此區件何一款
    如換兩款,只需加$70
    款式如下,請click
    日本大牌rough 可愛動物TEE(白)
    日本大牌rough 可愛動物TEE(黃)
    skipland有型帶帽夏季薄身外套
    千趣會純綿針織斜紋短褲(兩色)
    日單粉紅CUTE CUTE泳裝

    如有打擾,敬請原諒

    ReplyDelete
  2. 兩架双車用一張被,好得喎!
    [版主回覆07/04/2009 20:58:00]條印尼咩帶真係幾得 我其實都無咩點用嚟咩過佢地,不過當被呀,picnic blanket咁真係一流!因為好薄,方便帶出街~又大條呢!

    ReplyDelete