Wednesday 1 July 2009

和影曦談到死亡

臨瞓前,影曦問咗我一個問題"Does 太婆have a mummy?"
我話有,不過死咗
我問佢,你知道咩係死亡嗎?
死亡係,好似瞓咗覺咁,但永遠都唔會醒
假如我死咗(嗰一刻我諗唔到打比喻用邊個...因為好似咒人死咁)
你同我講野我唔會聽到,我應唔到你
我個心會停唔再跳
我會無呼吸
"And everyone will be sad?"
我話係呀...
"Will we be on our own?"
我話係呀...
跟住佢就大喊啦!
我同佢講話"Don't worry, I'm not dying! I'm here! Soon you'll go to school, I will send you to school and pick you up from school. I will cook you dinner every day...We're going to do lots of fun things!"
不過都係無用,佢繼續係咁喊...
我問佢點解喊呀
"Mummy, you scared me!"
跟住我都忍唔住同佢一齊喊!!!
我自己都唔知點解...
最後我要講到不如聽日同孖女& James佢地一齊去picnic呀咁佢先肯收聲(轉移視線成功!)

放咗佢地瞓覺之後我打畀我老公講返呢件事
佢話都係時候同佢講死亡嘅問題
佢問我有無講死後會上天堂呀,live happily ever after呀咁...
係喎...我都唔記得咗咁講添
只係掛住喊...
下次我要醒d啦,咪再攪喊亞女啦!

2 comments:

  1. 睇到我都眼濕濕. 其實我哋有乜嘢事最放唔心就係D囝囡. 我相信有朝一日佢哋都會問我呢個問題, 等我都諗下點答佢先.
    [版主回覆07/02/2009 23:39:00]影曦問到我,我都覺得好突然 我下次都要準備好d先答佢!

    ReplyDelete
  2. 好感觸,有時真係唔知點解釋好,但唔講又好似唔好,點都要比佢知下嘛。
    [版主回覆07/04/2009 20:56:00]佢地有朝一日始終會面對死亡呢個話題 我諗...唔好對呢個話題過度敏感而唔講 記得我第一次經历親人去世,係10歲時 細過時從來都無人同我講過呢個話題 當知道外公去世時,我說服自己呢個唔係事實... 崩潰狀態...因為唔知點handle!足足喊咗成個星期!

    ReplyDelete