Saturday 10 January 2009

fish pie魚批

薯蓉﹣
薯仔批皮
煲稔後去水,加牛油及芝士(牛奶都得)
用薯蓉器壓碎薯仔(ikea有售)

fish pie: 
買frozen嘅魚(我用鯰魚,百佳有售),連粟米「拾」熟待用

個sauce係Colman's嘅parsley sauce(藍色一包粉,百佳買$9.90一包),加奶煮到杰,撈埋d魚同粟米落去
放魚+sauce落ovenproof嘅大碟到,鋪薯蓉,加cheese,放入oven到15分鐘
攪掂
不過我地屋企無oven,所以我就咁加cheeseserve就算

另外你可以試整cottagepie,都好易整
抄熟免治牛肉(我有時會用一半牛,一半豬,更好味),button mushroom同carrot
加入水+gravy(我係用bisto嘅...畀gordon ramsey 知道,一定畀佢用粗口鬧我!)
gravy中文係肉汁,bisto係一個牌子,紅色一罐,內裡係好似粉咁嘅粒粒
加水煮溶佢就得
放d肉連沖落ovenproof嘅大碟到,鋪薯蓉喺面,加cheese,放入oven到15分鐘
攪掂



1 comment:

  1. 你個英燦 ..........我倒覺得英國d豬肉有點so味, 所以我都係鐘意食牛多d, 個cottagepie 我地會用意粉醬, 懶得就懶麻
    [版主回覆01/13/2009 01:52:00]依,咁你食咩意粉醬嚟整cottage pie㗎?

    ReplyDelete