Wednesday 11 March 2015

學校義工 (Face painter)


影曦同靖翹就讀四嘅小學
每年都有English Fun Day 同中國文化日
聖誕前嘅Engliah Fun Day,學校嘅校長同老師請咗我去學校幫小朋友畫面
嗰日係以Winter 為主題
小朋友著上各式各樣嘅聖誕/冬季嘅服式
其實包括好多個Elsa!
我由九點畫面畫到三點,都仲有人排隊!
(但我太忙無影相)
有見及此,中國文化日嘅負責老師再次請咗我去畫面
今次仲派咗七個家長畀我,大家一齊畫
雖然係希望畫有中國特式嘅面,但大家都揀咗其他野畫lol
呢日係以三國演義為題,小朋友扮演三國演義人物角色
好多老師都著咗戲服,好有氣氛呢!

No comments:

Post a Comment