Wednesday 11 March 2015

學校義工 ~整聖誕樹

Piers負責籌辦學校嘅English Fun Day
我喺家長嗰邊都係負責呢一日嘅
Piers 叫我以Winter wonderland為題,諗嗰日可以玩嘅野
因為臨近聖誕,所以都會做啲同聖誕有關嘅野
Cafe 嗰邊
我諗住整cupcakes同gingerbread 畀小朋友食
Art &craft 嗰邊其中一樣,就諗住咁整...
我見到網上有人用紙皮嚟整聖誕樹,於是我就諗住試一試
整玩可以畀小朋友貼手掌嚟裝飾
喺english fun day 前兩星期嘅某日
我見到有間搬屋公司喺學校門口pack緊野走
我膽粗粗咁走上前問佢地可唔可以畀啲紙皮我
佢地好好人,畀咗一疊我,又問我洗唔洗幫手搬
我都幾大力㗎,唔洗人幫手都得
我就搬咗啲紙皮返學校
開工!

計咗一輪數後,知道自己想整幾大,就開始畫圖同cut 紙
我中學時數學都幾好,好鍾意計數
呢啲數,難唔到我嘅!
砌好頂嗰層啦!
整咗兩三日,終於攪掂!
見有剩紙皮,整埋間gingerbread house!

1 comment: