Saturday 7 March 2015

英倫之旅 day 3 (平安夜)


Party 過後
舒小姐一起身就食cupcakes做早餐!
呢幾日都係四點幾就醒咗
時差...唉!

聖誕禮物準備好晒!
聽日就拆啦!
喺屋企hea咗成日,終於等到就四點啦
無錯,聖誕時英國南部係四點幾就天黑㗎啦
黃昏美景!
爺爺同我地一齊去教堂嘅christingle service
Back in time每次行入呢啲教堂,都覺得自己走進歷史
外貌幾百年不變嘅教堂
所有橙已準備好!
等待中,自拍下先
迫滿人嘅教堂
呢次崇拜,當然係由影曦嫲嫲主持啦
佢好有心思,為咗令啲小朋友無咁悶,每次講道都好有“活動教學“嘅感覺,令小朋友覺得好玩,又能投入其中,道理自然就容易寄入腦
今次,喺我地每人入場時,佢畀每個人攞一隻玩具小動物
佢一邊崇拜中段時間就會問邊個想做咩人物,如天使,約瑟,牧羊人等,請想做嗰個人物嘅人攞住小動物去敬拜耶穌
(喺台嘅前放有個nativity嘅場景佈置,啲人就會放啲小動物喺耶穌前...相喺下面呀)
今次講道嘅主題好得以,係以動物嘅角度去睇耶穌出世
影曦上台講嘅,係駱駝嘅故事,講二博士往百利行嘅經過
感恩嘅係,即使影曦喺香港讀書,佢都能夠以英文流利咁喺眾人面前講野
回想起九歲嘅我,我一定唔夠膽上台呀!
佢嘅自信令我感到好驕傲!
派橙啦喂!
所有人攞住個橙,圍住教堂
嫲嫲嚟點蠟燭
一熄燈,我地就被蠋光包圍住
對上嗰次去呢個service已經係5年前
我期待咗呢個service好耐㗎啦!
就係等呢一刻
超有聖誕氣氛!
Service 完咗,我地留喺到周圍睇下聖誕樹
上年奶奶攪咗個Christmas tree festival
我第一次去,係影曦兩歲時呢!
呢樣係奶奶喺第二間教學“學識“之後帶過嚟呢間教會嘅
每條村都有唔同嘅組織
例如baking group, sewing group, reading group, bowls club, cricket club 或者係鋪頭之類
(通常join呢啲grouo 嘅都係上咗年紀/退休人士,香港嘅老人家退休後無咩野做,英國嘅...超多group畀佢地參加囉!)
每個組織會裝飾一棵聖誕樹放喺到
好多都好有特飾
例如baking group 會用廚具嚟裝飾聖誕樹
Sewing 會用針線咁,都幾得意㗎!
影曦話最鐘意呢棵樹
呢個就係nativity嘅場景
睇下幾多小動物嚟睇小主耶穌!
靖翹最鐘意呢棵樹
喺靖翹後來係玩具閣
父母想嚟崇拜時,小朋友就可以喺側邊玩
好family friendly 㗎!
Local 有啲手作人
製作咗啲wreath 
想買嘅放低兩磅自己攞
都係幫守會籌款嘅好方法!
一如往年,我地喺花園放低咗杯牛奶,一個mince pie畀聖誕老人食
甘荀畀 reindeer 食
攪攪嘅奶奶搵咗套聖誕老人衫,叫我影張佢食緊mince pie 嘅相畀啲女睇
證明聖誕老人真係嚟過lol
第二朝我畀佢地睇,佢地真係信晒!哈哈!
Midnight service 
子夜崇拜
嚟到英國,想感受濃濃嘅聖誕氣氛,每個崇拜我都唔想錯過
時差...好難頂
十一點半到教堂
雖然好眼瞓,但都值得嚟嘅
十二點鐘,聽見教堂鐘聲,感覺好奇妙!

5 comments:

  1. Replies
    1. 仲好有氣氛添!
      身在其中,感覺零捨唔同!

      Delete
    2. 仲好有氣氛添!
      身在其中,感覺零捨唔同!

      Delete
  2. 好有聖誕氣氛啊!你奶奶好有心思,好顧及小朋友呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 英國好多教會都係咁,所以喺嗰邊返教會好開心㗎!

      Delete