Saturday 28 March 2015

佐敦谷公園一遊

今日天朗氣清!唔出去玩,真係對唔住自己!

影曦同靖翹跟咗學校去參加千人跳活力操,打破健力士世界紀錄

我就約埋舒韻啲同學去佐敦谷公園玩

我地一行去人相約喺黃埔出發

去過佐敦谷嘅,都知嗰到其實都唔易去

其中一個媽咪有個叫uber嘅app,可以call的士,van同七人車(聽講係好多個國家都用到,佢試過喺新加坡call的士都得!)

用信用咭登記咗,上車落車唔洗畀現金,喺信用咭扣數(以車程計,好似的士咁)

佢叫咗架七人車,乾淨,車箱寬敞,讚!個司機仲要著埋suit㗎!有氣勢!

紅磡去佐敦谷,一百蚊唔洗(但我朋友話可能扣咗coupon先咁平)

Anyway,唔錯嘅體驗

好啦,我地終於嚟到傳說中嘅佐敦谷公園!

見fb朋友嚟得多,我真係第一次嚟

大草地!正呀!

好多人野餐

園內唔畀踩單車㗎,要注意呀!


挑戰無極限
喺公園大嘅舒韻,爬呢啲點會難到佢呀


飛竹蜻蜓無被人話,好野!
(上次去啓德跑道公園,飛捉蜻蜓,被管理員話唔得,無𠝹頸;跳繩,唔得,無fing到人⋯
乜都唔做得⋯已blacklist啓德跑道公園,以後唔會去!)
好玩!
杜鵑幾靚,留影!

朋友仔合照
開心!

No comments:

Post a Comment