Friday 6 March 2015

英倫之旅day2


23/12/2014
係影曦九歲生日
喺英國出世嘅佢,可以喺返出生地慶祝啦!
我哋今次除咗請在影曦嘅所有表兄弟姊妹你之外,仲有影曦同埋靖翹以前喺給到讀書嘅同學
今次生日會係呀影曦嘅嫲嫲一手包辦,佢同我講佢會安排好晒,叫我乜都唔使攪,飛過嚟英國參加生日會就得啦!超級好啊!
呢個係一個好英式嘅生日會
我對呢個生日會係一無所知,所以對我地嚟講都係個驚喜嚟㗎


奶book咗喺屋企隔離嘅village hall
喺英國, 佢地除咗喺屋企攪生日會,成日都會租用village hall㗎,有啲人婚禮都喺到攪添㗎
今次奶奶請咗entertainers(相嘅左邊),佢地setup緊呀!

生日會之前,奶奶同四姑奶已經包晒所有回禮包啦!

奶奶專登買咗兩個朱古力噴泉畀影曦生用
(佢真係好錫影曦㗎)
影曦與爺爺❤️
呢度所有蛋糕都係奶奶自己整㗎!
影曦自己email畀嫲嫲,問佢可唔可以要一個 ever after high嘅蛋糕
奶奶專登喺美國訂咗呢張edible print 嚟整呢個蛋糕!好巴閉呀!
三姑奶喺Waitrose訂左啲party小食
好好味呢!

遊戲開始啦!
半場!切完蛋糕繼續玩
一共12個表兄弟姊妹
最大嗰個1998年生,2001到2010每年個,最細嗰個2012年生!

然後影曦同靖翹嘅同學終於都到啦
可以一齊玩啦!
呢個遊戲勁好笑!
幾個小朋友一組,然後用紙巾包起個其中一個小朋友,要包到好似木乃伊咁



靖翹以前嘅老師,我哋以前嘅鄰居Tracey 
佢屋企一個超大嘅trampoline我哋以前會對去佢屋企跳彈床㗎!
我哋住係英國嗰年,佢哋所有老師都好照顧我地一家㗎

我走嗰年,好朋友Dan啱啱有咗Bobby
呢次係我第一次見bobby真人呢!
Elsie得六個月大咋!好chubby呢!
Me and Elsie x

我專登喺淘寶淘咗呢啲貼紙畀佢地玩,睇嚟佢地都幾鍾意喎!

Emma同Issy係我喺英國識咗最耐嘅朋友
難得嘅係,佢地特意請假都嚟見一見我地
我喺英國嗰年,佢地夾錢請咗我同佢地去咗做spa
咁大個女第一次做,好貼心嘅聖誕禮物!
難得嘅朋友!

與我共過患難嘅好友
喺英國嘅一年,多得佢地,精神了我的生活

一班舊同學仔聚首一堂
三年無見
神奇嘅係,佢地仍然咁多野講,話題不絕
It's like we've never been away!

Party完咗,我地返過隔離
同啲表兄弟姊妹玩

可以見返咁多親戚朋友
真係好難得
因為大家住喺唔同地方,有啲要揸四個鐘頭車先嚟到!
珍惜每次見面嘅機會!

5 comments:

  1. Replies
    1. 係囉...想唔認老都唔得!個女都到我膊頭咁高啦!

      Delete
  2. 可以見返舊朋友,個個都好開心啊!
    你奶奶好錫影曦呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!咁耐都仲同佢地有聯絡,好難得!

      Delete
    2. 係呀!咁耐都仲同佢地有聯絡,好難得!

      Delete