Wednesday 11 March 2015

慶祝影曦生日@學校

影曦生日喺平安夜前一日
我地成日講笑佢生日喺Christmas Eve Eve lol
每逢小朋友生日,影曦學校都會畀壽星仔女著便服返學
因為影曦生日嗰日放假,所以我提早咗畀佢著便服返學,同埋整咗個蛋糕畀佢攞返學同同學切
佢話想要個人Ever After High 嘅蛋糕,我就整咗個咁嘅feel嘅蛋糕


佢鍾意Cerise Hood (小紅帽同埋the big bad 嘅女)
加埋Cerise Hood 個樣落去

什飯時間,我去咗佢地課室同佢切蛋糕
期間,影曦嘅其他同學好大聲咁同我講,某某同學鍾意影曦!
嗰個男仔仲要寫咗紙仔畀影曦!
太好笑啦!小三學生之表白lol

No comments:

Post a Comment