Thursday 9 May 2013

新不如舊

因為上次要寫廸廸尼嘅blog,所以我開咗電腦寫(ipad upload唔到相)
再一次感受到keyboard 的魔力!
我係打倉頡嘅,平時用ipad打成日打錯
咁耐無用電腦打blog,一打返...就覺得種打字感覺返晒嚟!
打得好鬼興𡚒!
輕觸式打字係好,但始終唔及keyboard嘅手感!
手指碰到鍵盤嘅啪啪聲,真係令人好有快感,愈打愈想打多啲!
仲要唔洗望都打到成篇野出嚟,比ipad 快好多~
(如果我老公唔覇住部電腦嘅,我會打多啲blog!!!)
ipad 嘅唯一好處係有語音打字功能,而且辨識能力唔錯~

報紙,你會睇一份份喺報攤買嘅報紙,定係網上電子版呢?
坦白說,我鍾意油油嘅報紙味,可以喺手裡翻閱嘅手感

電子書係色彩繽紛,可滿足晒我地嘅視覺
而書...嗰種書香味、油印味,可滿足視覺、聽覺,係電子書唔能夠代替嘅

但報紙同書一樣,需好多紙去印制,都幾浪費...所以...我都係浦圖書館多lol

No comments:

Post a Comment