Wednesday 8 May 2013

迷離莊園試玩!!!

迷離莊園係廸士尼最新園區,今個月17日正式開放!

我地非常榮幸地以blogger身份被𨘋請試玩~
點半集合,我地早到咗,所以影下相先!
以前我地住東涌,成日都會過嚟廸廸尼玩,但係自從搬咗後就好少嚟啦!
所以今次真係覺得好興𡚒!!!可以從遊舊地!

今次我仲叫埋好少喺blog浦頭嘅...婆婆(我亞媽~)
佢第一嚟廸廸尼咋!

排隊登記時見到maggie一家
之前我地其實只係見過一次,唔係好熟
但係可能係大家都係女仔嘅關係,一見面就堆埋一齊玩...手指!

登記時我地可以揀少少配飾
影曦同靖翹都揀咗頭箍...係咪好靚呢!
真係好有「迷離」feel!
(我就揀咗頂帽,婆婆就揀咗個黑色帽仔+紗嘅頭飾)


舒韻就揀咗把扇!

我地先去飲飲食食~
迷離莊園內嘅餐廳有幾間以唔同國家作主題嘅themed dinning area,分別有埃及、俄羅斯 、摩洛哥、印度及中國。





大冒險家餐廳正式開業時,就會有各國嘅美食可供選擇!
各位入到園又多個選擇啦!







不得不試嘅係呢杯「藍莓奧秘」~~~
無錯!係會發光㗎!!!
佢裡面有粒發光冰!
好飲之餘,十分有「迷離〕feel~~~~~


食飽飽我地就去試坃大宅啦!
講下故事嘅背景啦!
故事嘅主人翁亨利爵士係收藏家,鍾意收集世界各地嘅奇珍異寶。
呢個係維多利亞時期發生嘅(約19世紀尾至20世
紀頭),所以建築特色、裝修佈置都係維多利亞時期嘅~
陪亨利爵士周圍遊嘅係一隻叫亞拔嘅馬騮,亨利爵士𨘋請我地參觀佢大宅內嘅珍品
Albert百厭打開咗一個音樂盒,「音樂星塵」走咗出嚟...凡係被音樂星塵掂過嘅野都會有生命...Albert就設法捉返啲星塵入個音樂盒到啦...

Mystic Manor有好似winnie the pool咁嘅ride(但裡面當然好唔同!)
內裡較黑,充滿神秘感!呢個ride嘅燈光、聲效做得好好,場景好靚!尤其用LED投射燈做出嚟嘅效果好靚<3
細嘅小朋友啱玩嘅,但入去前真係要同佢講清楚裡面有啲黑,有心理準備咁入去會好啲!





入到大宅內,果然有好多珍寶!

好有趣〜維多利亞時期呢個地球未被完全「發現」,所以地圖有啲地方仲係空㗎!


迷離莊園嘅模型

開車啦!
呢個ride係堪稱廸士尼史上最複雜嘅遊戲!
由無線射頻辨識標籤(RDID)及無線通訊技術(Wifi)操作的無軌車,在11個特製場景內,近距離欣賞和感受由36座投影機,包括4座超高清4K級投影機炮製的40款視覺特效」
嘩嘩嘩!真係要金晴火眼咁睇!
呢個ride有條軌,要玩4次先可完全玩晒㗎!
我自拍向來都麻麻嘅...所以我影咗maggie一家lol

 

場內音響、燈光,絕對可以用一句"out of the world"嚟形容。



場景嘅燈光真係一流!充份利用咗LED燈嘅特點,以






No comments:

Post a Comment