Monday 20 May 2013

赤柱龍舟賽

17/5 佛旦公假
是日老公又約咗佢啲朋友「打仗」,又係一湊三(其實有邊日唔係㗎???)
佢出去時text我,話赤柱大街對出有龍舟賽喎!
難得一日假喺屋企hea完,整咗泗益style西多畀啲女食,玩完一輪後,就帶咗佢地出去

點知...一出門口就落雨-.-
好彩有帶raincover
真係好鍾意呢個又靚,摺得又細,又透氣嘅raincover嘅啫~


我畀佢地一人帶咗一架scooter
原本舒韻都話帶,但係因為我要買餸,我伯佢踩踩下又話唔踩,要我攞,仲要我抱...咁就麻煩
都係推車算(好耐無推過啦~)



喺酒吧街好多人,所以我地先去咗市集尾嗰間廟前睇~
不過呢...好鬼多蚊囉!



好多人都爬咗上啲石到睇呢


好熱鬧呢!



滑板車黨出動!



原來呢個角度睇都ok喎,對正賽道,但係睇唔清楚邊個第一囉~


去咗食雪糕...跟住就去咗市集shopping...平時我都好少買衫畀啲女,因為衫都係佢地嘅表姐留畀佢地
但係佢地而家喺英國,我地無得接收佢地嘅二、三、四手衫lu
影曦又愈嚟愈高@.@一定要買囉~
佢勁鐘意買靚衫,喺屋企襯衫可以襯成半個鐘先出門口㗎!!!

1 comment: