Thursday 9 May 2013

Disney Junior全新節目《小公主蘇菲亞》VIP首映會+魔法化妝廳(有片有相!)

5/5/2013
有幸被邀請參加此活動;-)
我之前嗰晚不知幾興𡚒(無錯,係我,唔係啲女lol)


全新節目《小公主蘇菲亞》即將登陸香港Disney Junior頻道,Disney Junior 特别於香港迪士尼樂園酒店之睡公主宴會廳舉行VIP首映會,為您帶來前所未有的皇室氣派,讓小朋友從中學習蘇菲亞的五大內在美特質,與媽媽一起展開一段富有敎育意義的奇妙旅程!

Disney Junior全新節目<<小公主蘇菲亞>>電視劇集於今年一月開始於播放,及後大受歡迎!
《小公主蘇菲亞:公主傳奇》乃《小公主蘇菲亞》系列的特別版電視電影,講述蘇菲亞在一夜之間由平民變成了真真正正的皇室小公主! 蘇菲亞進入皇宮後,經歷了全新的體驗,從訓練和學習中培育岀良好品格及皇室禮儀,學做一個富內在美的小公主! 《小公主蘇菲亞》連播卡通將於暑假於Disney Junior推出。
小公主蘇菲亞:公主傳奇》(Sofia The First: Once Upon a Princess) 5月27日(星期一)下午1時 Disney Junior隆重首播



等開場<3

睇戲中...

睇戲中...
幾入神!

好睇呀~Sofia呢位公主係平民出身,因為媽媽嫁咗畀國王而變為公主,同後父(國王)、繼兄繼姊一齊生活,題材較接近現實(喺外國真係超多家庭係再婚,小朋友要同step brothers and sisters同住相處),所以喺美國播出後大受歡迎!!!加上故事圍繞住發揚公主嘅美德,所以家長都好鍾意!
啲人物又靚,歌又好聽!連我都真係好想睇落去!
畀住首歌大家聽下先~

睇完就要變身啦~


原本舒韻話要做Belle㗎,但係當佢知道影曦、HLC同COO都係做Aurora之後...佢又話要跟大隊做Aurora!
換裙後...

化妝啦!睇下坐得幾定
梗係啦,平時畀我face paint得多嘛!



影曦又化(但係唔知點解...要同佢揸紫色,攪到對眼好似畀人打瘀咗咁-.-)


set頭加假髮!
幾開心<3



對眼好似好深咁@@



加冕!





影靚相!





呢個城保系列package
詳情可參考呢到:
http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/special/listing?name=BibbidiBobbidiBoutiquePage



佢地就係呢個魔法化妝廳到化妝㗎啦!


同朋友仔影下相相先~
兩位好似親善大使咁喎!





四美圖lol




變完身後就要寫張母親節卡畀媽咪
第一次見舒韻咁用心畫㗎!
係咪感動先?


畫(寫)完卡,討論完小朋友們自已嘅內在美後...我地就食個high tea 啦!
從來都未試過同妹妹咁歎食high tea㗎!真係多謝廸廸尼!


好多人都唔知
傳統嘅high tea係由頂層食起先係scones(揸牛油、JAM同whipped cream)勁好味!
中間嗰層有classic嘅cucumber sandwich同其他小tarts
最底層係pudding,甜品通常都係放喺底,最後先食㗎!



野又食完啦
等...緊乜野呢...



嘩!就係大合照時間!
大會準備咗Princess Sofia嘅「愛華洛護身符」派畀小朋友!



戴好先!


嘩嘩嘩!Cinderella嚟啦!!!
佢一見到我地...又係問“where's your other sister?"(無錯,以前我買咗年票,陀住舒韻去得太多廸廸尼,呢位公主認得晒我地,以前仲記得晒我地啲名!)
佢真係廸士尼嘅鎮山之寶!
每次都令賓客覺得自已好重要lol (狂妄自大中;-P)




影返張大合照先!

又係時候傾下計...我錄低咗,未剪片~
又係問下靖翹喺邊囉~



走時坐地鐵...影曦真係真真正正咁做咗「睡美人」!


活動後...
喺disney junior hong kong嘅宫網到見到~


嗰日我被大紀元訪問
有興趣可以click入去睇


真係玩到樂而忘返!!!
再次多謝廸廸尼<3

No comments:

Post a Comment