Sunday 23 September 2012

感動點

最近發生了幾件小事,令我好感動...

 

有一日,影曦放學返嚟同我講,佢跳繩嘅手柄位(木嚟㗎)爛咗,問我可唔可以整返。我問佢點整爛㗎?佢話:「我借咗畀同學玩,佢整爛咗,不過佢唔係有心㗎,係意外嚟㗎,媽媽你可唔可以幫我黐返好呀?」跳繩爛咗,佢無喊,無話要買過條,同學整爛咗佢仲怕我會責怪佢同學,幫佢講好說話~影曦真係好乖!!!

 

靖翹放學返嚟,有個貼紙喺件衫到,我問佢個貼紙點得嚟㗎?佢話佢答啱問題、幫老師(之類嗰啲),「原本我有兩個㗎,不過我畀咗一個XXX同學,因為我想佢開心呀嘛!」「我書包仲有啲糖呀,一粒畀影曦,一粒畀舒韻㗎!」...咁你呢...「唔洗㗎啦,我想同佢地分享呀!」靖翹都好乖呀...

 

我搵到一個Aurora公仔,係靖翹嘅兩歲生日禮物。佢見到後,佢話:「我想送畀舒韻呀!」「但係係你嘅special toy嚟㗎喎!」「唔緊要啦!我有Lily嘛!舒韻無一個可以換衫嘅公仔呀!」跟住佢就送咗個公仔畀妹妹啦!

 

更感動嘅係喺尋日發生...原本靖翹被邀請去一個生日會,我同佢一齊畫咗張生日咭,包好禮物,但因為塞車同要趕住去婚禮,老公帶唔到佢去佢期待咗個多星期嘅生日會(我有啲失望)...佢知道佢去唔到後,佢無喊,無扭,佢仲同daddy講“I did want to go to the party but it doesn't matter, it's not your fault daddy and anyway there will be other parties that I can go to.”跟住佢仲攬住daddy同錫咗佢一啖,同daddy講話多謝佢帶佢出街!佢地真係好生性,好聽話!雖然只係好小嘅事,但就令我覺得佢地真係好識諗,好明白事理,佢地都長大啦!我地為佢地而驕傲!!!


4 comments:

  1. 珀波立與珀麗朱25 September 2012 at 18:31

    見到仔女亙相照顧最窩心

    ReplyDelete
  2. 你D女好乖!媽媽教導有方!

    ReplyDelete
  3. 你教噶仔女好聽話.....

    ReplyDelete