Sunday 23 September 2012

開學了!

30/8
影曦上小學了
呢次係影曦第二次返小學
喺英國時,佢已經返過一年㗎啦(4歲至5歲)
返到香港,因為佢歲數,要讀返一年幼稚園
好似降咗呢咁lol
不過唔緊要,咼咗呢一年畀佢打好中文底,係必需嘅!!!


我地早咗半個鐘,喺課室坐下先~



學校係行雙班主任制
影曦嘅班主任係講普通話嘅,副班主任係講英文嘅
其實都幾正,好多小朋友都鐘意投訴人地
佢地想投訴嘅話就要迫住佢地一係講普通話,一係英文lol

影曦返咗學都有三星期啦,適應得好好,完全無問題
佢有兩個最friend嘅同學仔
一個係日本人(有日影曦無啦啦用普通話同我講佢同學嘅名,我呆咗呆先知佢講乜!),一個係香港人
但係呢...
個日本朋友仔係講英文同日文,個香港女仔係有中文名,但講英文,唔識講廣東話
oh...好彩老師而家掉走咗佢地唔係一齊坐,如果唔係一定全日英英英@@

5/9佢地已經返全日啦
而家每日都有3﹣4樣功課
英文默咗一次書啦
你唔好話我話,都幾深!
課文係煮野食嘅recipe
有十五個生字
小朋友要記住呢十五個字,老師就會用呢十五個英文字嚟作篇野同小朋友默書
係unseen dictation嚟㗎!
唔好以為影曦好醒,佢肥咗T.T
好彩呢個係mock嚟嘅啫!
影曦學英文嘅方法同香港嘅唔同
佢一路都係靠聽,跟住自已拼音出嚟串字
可惜香港嘅教法係死背...影曦要重新適應呢種學習方法
不過唔緊要嘅,相信佢好快可以pick up 到!
下次默書老師話會易啲,只係默十五個字~
希望合格啦~

中文由於仲係蜜月期,老師仲未教書(中文係用普通話教)目的係要畀小朋友聽慣咗普通話先
而家老師都仲係教緊佢地裝字、筆劃咁
好嘅係...老師都話影曦肯主動舉手答問題,又會用普通話造句字
頭先無啦啦用普話彈咗句”我要問爸爸可不可以星期日去海洋公園玩呀“
我都畀佢嚇咗一跳!好驚喜~
希望佢會一日一日咁進步啦~

No comments:

Post a Comment