Wednesday 19 September 2012

百搭頭飾(必買頭箍)

嘩嘩嘩!
呢啲頭飾全部都係我整㗎:)
個頭箍係我特製㗎!
個頭箍有一個圈仔,啲頭夾可以夾住係頭箍到
你睇下以下嘅示範就見到,個夾可以換嚟換去,戴左或左都得!
亞女學校規定一定要戴黑白藍嘅頭飾,所以我整咗呢set畀佢~



呢啲就留返畀靖翹戴啦!因為佢返學戴咩色嘅頭飾都得!
呢個頭箍都係可以換嚟換去㗎
就算你喺街買到嘅頭夾都可以夾落去做頭箍㗎!

*頭箍有一個圈仔,啲頭夾可以夾住係頭箍到
實行一物二用!
個頭箍係金屬嚟㗎,戴全日都唔會痛(我啲女話㗎!)
平日嗰啲好多時都會戴到耳背痛㗎嘛!呢款就唔會~
係咪好正呢~
大家記住訂閱我fb嘅public status, 留意我幾時開賣啦~~~

1 comment:

  1. 第一幅右邊的好靚!
    [版主回覆10/18/2012 00:00:28]多謝〜

    ReplyDelete