Tuesday 16 October 2012

我的兼職

大家係咪好奇怪我做咩消失咗咁耐呢?
實情呢排真係太忙忙忙,好多兼職做呀!
多到要推推推!

1)教畫
上兩個星期開始,我喺二女讀嘅幼稚園教手工同畫畫
學校畀我帶埋舒韻上堂(喺側邊玩)
課堂係用英文教嘅
估唔到反應熱烈!一班有成十四個人呀!
呢份兼職真係正〜

2)整蛋糕
朋友間唔中都會同我訂蛋糕
我都鍾意整㗎,但係成本貴,工作時間長
試過整到朝早六點先整完!
呢份兼職,我嘛嘛地鍾意

3)face painter
我好鍾意呢份工〜
畫到小朋友想要嘅野,見到佢地面上嘅反應,我得到好大嘅滿足感!
最重要係呢份工無乜野要準備,一去到畫畫畫,畫完就收工〜正!

4)賣頭飾
呢排我都積極整緊多啲頭飾諗住賣
整整整,其實都幾輕鬆,但又係好花時間囉〜

要做全職媽媽,又做兼職唔係易㗎
真係幾攰㗎
咪就係因為呢幾份兼職攪到我呢排無時間打卜
我連電腦都幾星期無開啦!

唉,尋日老公話想叫我開間nursery畀學前小朋友返嘅
又係一門生意...但有咗自己生意嘅真係好困身
我真係唔太想
我對老公嘅回覆係"it's a lot of work!"
之後就畀佢插話我懶
其實唔係懶唔懶嘅問題,係困身嘅問題
我只係唔想少咗咁多時間見小朋友啫!
同埋教話真係好搵,工時又少
如果賺嘅錢係差唔多嘅,我梗係想做份少工時㗎啦!

可惜男人唔會明@.@

8 comments:

  1. 俾我揀,我都會揀份唔困身嘅,要固定時間,仲要係自己生意,有事要走開都唔得,而且開nursery唔只a lot of works but also責任好大,而家香港D家長緊張到不得了,有咩頭暈身興你就煩死啦。有人出埋地方唔駛俾租你去教畫,我就唔諗其他啦。以前我老公都話將個車房改裝我去開畫室或者托兒所,我話唔好搞,又要保險又困身,工時又長,就算搵得多,計落都唔化算。
    [版主回覆10/17/2012 23:52:50]唉,我老公明就好囉!但男人諗野就有佢一套,我唔想做就被視為懶,無大志
    做咗人亞媽後,梗想有多啲時間陪小朋友啦!

    ReplyDelete
  2. 妳好叻呀, 全職湊住三個小朋友, 仲可以有自己既事業, 叻女呀
    [版主回覆10/17/2012 23:53:43]其實我無事業...只係兼職!
    我仍然係全職C9!

    ReplyDelete
  3. 咁多份兼職加正職--全職媽媽兼家庭主婦 其實也不比上班閒啊!!
    [版主回覆10/17/2012 23:54:38]的確好忙

    ReplyDelete
  4. 你都好忙!
    [版主回覆10/17/2012 23:55:35]係...仲成日有朋友嚟探佢地,有時啲時間真係唔夠用!

    ReplyDelete
  5. 你好勁呀!你做咁多野都叫懶,就冇人叫勤力喇!

    ReplyDelete
  6. 言語治療師加英文教師Carley8 November 2012 at 21:27

    勁呀!工作多元化也是我選擇做freelancer的原因!總好過返一份full time工困死自己!

    ReplyDelete
  7. 我明白,人工高工時長,理唔到小朋友...

    ReplyDelete
  8. 你先生沒想過, 照顧一家五口生活已經係你ge正職呢!
    不過你咁有主見, 我知你實應付到你老公ge!
    至於男人...唉...係講極都唔明架啦, 所以我看過一篇幾搞笑ge文章就係話叫男人去做一日老婆做ge嘢, 佢地就會明....少少咁多啦!
    [版主回覆12/08/2012 02:47:28]喺英國有個節目真人show叫wife swap(有時係husband swap)
    係兩個好極端唔同嘅家庭嘅媽咪對換角色
    可能有個係好有錢係工作狂,好少家庭樂,識享受生活,但同子女關係疏離
    另一個無咩錢係ftm但係好重視同子女相處時間
    兩個媽咪會掉轉角色兩個星期,要住喺對方屋企,第一個星期,媽咪要遵守對方屋企嘅家規
    兩二個星期就要對方屋企人聽你支笛
    係幾有趣嘅節目,家人都有唔同得著:-)
    曾經睇過好似你講嘅夫婦工作對調,大家了解咗大家工作性質,屋企都開心咗
    如果我老公明我"懶"嘅原因,其實都係為唔想失去太多同啲女嘅相處時間就好囉!
    下年二女都返小學,啲功課要睇得緊*2
    老公又唔識中文,又唔會做咩家務
    我返埋工嘅話,一定做死我@@

    ReplyDelete