Wednesday 17 October 2012

家長面試

上年我只係同大女報咗一間直資,即我老公教嗰間
今年都係
話面試心得,我唔敢講,話晒我只係in咗一間
不過都想同大家分享下我上年面試係點嘅

上年,大女pass咗得一round interview, 千三人減到三百人
其中有三十幾個係mix嘅家庭
影曦當時唔係好識廣東話,所以佢用英文in, 第二round都係用英文in家長)
(影曦有幾個同學直頭唔係中國人,有幾個日本人)

第二Round係主要in家長
我先入一間房報到,之後有人畀咗張紙我
紙上有約十點有關學校嘅教學理念,要我用1-10排先後次序
排完就寫原因(好似作文咁)
其他家長都係兩公婆去,有啲係mix,兩個人寫一張紙真係難,乜都要傾完先寫落去〜煩!
我一個人去幾輕鬆lol

張紙係中英都有,我揀咗用中文答
排嘅次序我唔係好記得
不過我記得寫過咩
內容大約係...
我覺得最重要係小朋友有正面嘅價值觀(唔好寫正確,因好難判斷咩係正確,正面會較易伸廷答案)
正面價值觀可以包括好多野: 做人處事態度謙虛誠懇、有正面態度面對問題(抗逆力強,能自我解決問題)、有耐性、常存感恩嘅心、包容體諒、中國人傳統嘅忠孝仁義禮智...真係任你吹
如果該校注重體育,你就可以講下有正面態度點樣去幫助小朋友喺呢方面有體育成就
若學校重音樂,又可以講下音樂點可以陶冶性情,使小朋友做事會更有耐性,因著正面態度不輕易放棄......等等

到寫完,我就同個女同另外四個家庭被叫入interview room.校長同兩個副校都在場
佢地問咗啲假設性問題,如成績同課外活動點取捨咁
(小朋友就要乖乖坐喺家長隔離,乜都唔洗做〜悶!不過我覺得可能係考小朋友坐唔坐得定)
答嘅重點就圍繞返你重親子時間、唔好畀佢地覺得你係pushy parents, 唔好一開口就請補習老師
同埋...唔好擦鞋
啲上過乜鬼面試班嗰啲小朋友,一見到校長嗰啲就九十度鞠躬@@<-唔好咁做作!
有家長同校長講自己小朋友學鋼琴、小提琴、朗誦、畫班@@太多啦
我記得我講過...kids should be kids, they are entitled to play!
我亦有提及影曦好早瞓。我認為小朋友應有充足睡眠,咁佢地頭腦清醒啲,學野易入腦,脾氣又好啲〜

就係咁,影曦就中咗啦〜

2 comments:

  1. 想請問一吓你對k1面試有無啲咩心得呀??
    [Haha回覆10/29/2012 16:29:49]明白了,謝謝
    [版主回覆10/29/2012 02:01:50]呢樣我無咩...
    小朋友表現最重要
    面試前你都同小朋友洗下腦,同佢講面試情況大約係點點點,等佢地有心理準備,唔會無啦啦失場
    我識人帶小朋友去面試,有老師同小朋友唱歌,老師話:「大家唱得好好聽喎!」
    我朋友個仔話:「乜你咁假㗎!」
    我朋友以為面試衰硬啦,點知收咗!
    小朋友夠醒都好緊要!
    小朋友醒,係天生嘅,無得教;無禮貌嘅,仲可以教~
    我估係咁,所以學校收咗佢啦!
    平常心啦~我啲女讀嗰啲幼稚園都唔係名牌幼稚園,好容易入~
    放鬆啲啦~相信小朋友會揀到間啱自己嘅學校嘅~

    ReplyDelete
  2. 嘩!原來香港考學校連家長都in埋!
    我好欣賞你教女架理念!

    ReplyDelete