Wednesday 22 December 2010

英國人聖誕節前的準備

前排太忙,無時間打呢篇,希望仲趕得切同大家分享下英國人點樣過聖誕,為呢個版面增添少少節日氣氛!
英國人過聖誕好誇張,有D專係賣聖誕飾物、用品嘅店鋪,早喺8月就開門做生意!
佢地點生存?我完全不能理解!但好多人都有批評,呢D鋪頭咁早開,實在太誇張!
有人會早幾個月前預訂送畀小朋友嘅玩具!
好像似今年咁,TOY STORY3熱爆,有人喺十月尾預訂BUZZ嘅玩具,但係到而家都仲未返到貨!
我有朋友喺百貨公司做,佢話D人訂唔到想要嘅玩具,向佢地開火-.-好慘!
 
英國人好重視聖誕。聖誕一定要同屋企人過(好似中國人嘅新年咁,要一家人齊齊整整)
以前喺香港,聖誕我都係同朋友過,真係唔知聖誕嘅意義喺邊。而家...我算係了解多咗啦!
講返聖誕點解要送禮物先...其實係因為耶穌出世時,嚟自東方嘅三位博士帶咗禮物送畀新生王。因為咁,聖誕送禮變咗傳統。聖誕為期12日(歌仔都有得你唱-THE TWELVE DAYS OF CHRISTMAS),因為東方嘅三位博士喺耶穌出世後嘅第十二日先到達。傳統嚟講,聖誕飾物喺12前(1月6日)就會拆除。如果唔係就unlucky㗎!
 
十一月尾時有D英國人會整ADVENT CANDLE
我99有同影曦同靖翹一齊整:)

十二月嘅第一個星期日第一支蠟燭會被點起,第二個星期日,第二支會被點起...第四支點著埋後~聖誕嗰日會點埋中間嗰支
5支蠟燭代表唔同嘅野,通想都係三支紫色(分別代表patriarchs,prophets,John the Baptist),一支粉紅(代表MARY),一支白色(代表JESUS).蠟燭仲會畀長青嘅植物圍住架
仲有D人會買一支嘅ADVENT CANDLE代替5支
一支嘅ADVENT CANDLE刻有24格,每日點著一格咁倒數聖誕

英國人都會買定ADVENT CALENDAR畀小朋友,用嚟倒數聖誕
ADVENT CALENDAR有24格(有D有25格,第25格係大禮物!)
每日開一格,開晒咁多格就係聖誕!
ADVENT CALENDAR有好幾種。有D好似我兩個女開緊呢種現成買嘅,每格一粒朱古力;有D係開"櫃統",等我地自己放糖/朱古力/小玩具落去;另外一種就係布造嘅

英國人鐘意用真樹做聖誕樹,因為真樹有香味:)

聖誕樹有唔同嘅品種,有種會跌樹葉(針)嘅會平D,有種唔會跌樹葉嘅就貴D呀咁...
呢到仲有CHRISTMAS TREE FARM,可以畀人即揀即攞走添架!
而我地買呢棵就係仲有泥嘅,用完可以種返喺花園
(我地擺到棵樹咁高係因為唔想畀四圍爬爬嘅舒韻同隻貓攪,平時係唔會放咁高架!)

聖誕樹下當然有禮物啦


屋企除咗有聖誕樹外,仲有呢D咁嘅NATIVITY嘅擺設,好有聖誕氣氛!
當然如果屋企有火爐嘅,掛埋聖誕襪就更好!

好多英國人都會裝飾埋屋外,加咗好多燈飾
我住嗰條街無咩睇頭,但一轉角有幾加人好似喺到鬥咁,D燈飾多到好誇!
記得見過有家人裝飾到成間屋外同花園都係燈,好多人渣車洗過都會慢洗睇燈飾,攪到塞車囉LOL

喺HIGH STREET好多鋪頭都會有別緻嘅聖誕櫥窗(可惜我無影到-.-)
令我覺得新鮮嘅係,佢地會喺鋪頭門口上掛上聖誕樹!
真係喺HK未見過架!

英國人好注重寫聖誕咭
我屋企而家都有過百張聖誕咭啦!
寫聖誕咭畀朋友好似係每年嘅CATCH UP咁,話返畀大家知過去一年發生咩事。好似6299嘅朋友,都會講下身體狀況同佢地嘅第幾個孫出咗世咁...問候下大家
有少少似我地嘅新年啦

每年十一月尾十二月頭,周圍都會有好多CHRISTMAS FAIR之類嘅野,畀人賣下聖誕手作仔,買下聖誕禮物咁
英國人好鐘意手作嘅野。靚嘅手作,可以賣得好貴!
呢到有CHRISTMAS PUDDING,MINCE PIE,畫,聖誕飾物之類嘅野賣架

好多時呢類CHRISTMAS FAIR都會有聖誕老人在場,吸引人去架!
呢日呢個農場開放,仲好有心思咁裝飾咗個STABLE做NATIVITY SCENE添!

一到聖誕,教會就會有好多崇拜去慶祝
間間教會唔同,而屋企付近幾間就咁...
十二月頭有個Turn on Christmas light Service

之後又會有Carol Service
仲有呢個Christingle Service嚟預祝聖誕
我特別鐘意Christingle呢個!

個個小朋友都會攞住呢個Christingle,點起蠟燭唱CAROLS!
Christingle - 橙代表地球,4串糖代表4季,紅色線代表基督為我地流嘅血,白色蠟燭代表耶穌基督:)

聖誕唔少得嘅係睇小朋友做嘅Nativity Play
影曦係天使:)
靖翹喺佢學校做MARY喎(我無POST出嚟)!真係好驚喜!
3X人中揀中靖翹做MARY!I am very proud of her!!!

屋企附近有個CHAIRTY開咗架LORRY嚟,有聖誕老人喺車到,向大家籌款

仲有唔少得嘅就係整gingerbread house!
99焗咗FRUIT CAKE,CHRISTMAS PUDDING同MINCE PIE嚟準備畀大家聖誕節食呢!(有D似中國人整年糕過年咁啦!)

No comments:

Post a Comment