Tuesday 21 December 2010

落大雪


呢幾日係咁落雪...

喺香港時成日都希望有個白色聖誕

但置身其中時...真係吾太好受!

記得第一次見到雪時,一起身見到周圍都白色,好靚,感覺好新鮮

平時見到嘅景象都鋪滿雪,感覺好震撼!

夜晚時周圍都好光,白色嘅雪反光度好高!

光嘅折射令雪變得閃閃發光咁

難怪咁多人形容聖誕係 magical啦!

通常第一日落雪D雪“幾新鮮“,踩落去吾太冼

但係到咗第二日後積雪受壓(雪嘅重量、雪被人踩,被車踐過)後會變成冰

呢個時候係最危檢嘅...

水tum都會結晒冰

我試過喺呢個時候咩住舒韻送影曦靖翹返學,冼低咗兩次!

一次向側冼無咩事,第二次向前冼舒韻塊面先著地...但好彩都係hi一hi,撞紅咗少



呢個時候渣車仲危檢...所以呢個時候路面明顯少好多車架!

天氣凍,個個都要早好多出門口去defrost結咗冰嘅車

有次我放咗支野飲喺架車到,想攞嚟飲時發現結咗冰!

99有同事試過渣半個鐘車返工,到時車門結咗冰開吾到車門...要人煲水倒喺車門到溶咗D冰救佢出嚟呢!



11月尾時嗰次大雪,我地無準備好,屋企吾夠麵包同牛奶!

附近嘅local shop 好快就無晒麵包同牛奶!

今次我地都為大雪做好準備,買定晒longlife milk,yeast同bread flour,可以自己整麵包,雪格都係冷藏食品,吾怕無野食!



英國人好重視聖誕咭同聖誕禮物,所以呢個時候所有鋪頭同郵寄服務都係全年最忙嘅時候!尋日99連入城買下野都用咗2個鐘先泊到車!


聖誕就到,好多人外遊,但呢幾日Heathrow D班機狂取消...

想要個白色聖誕係要付出代價架...

真係要講句﹣Be careful what you wish for!

老公聽日上機啦,希望班機吾會取消啦!!!





5 comments:

  1. 近排歐洲多國包括英國都落很大雪,希望你不會受這次大雪影響太大吧,還有希望你老公可以如期抵步跟你會見啊。
    [版主回覆01/17/2011 07:03:00]嗰場大雪攪到我地聖誕無咩去邊到呀~
    不過好彩老公都飛到過嚟過聖誕:)

    ReplyDelete
  2. 睇新聞,都知歐洲落好大雪.呢世人都仲未見過落雪
    [版主回覆01/17/2011 07:04:00]成世人留留長~你實有機會見既!

    ReplyDelete
  3. 係呀,都睇到新聞因為英國落大雪,搞到Heathrow 機場都擠迫,害得很多留英香港學生遲咗好多日先番到黎 做冬 呀!你老公班機應該無問題! Merry Christmas to you, your 3 little Queens and your family!
    [版主回覆01/17/2011 07:05:00]多謝呀:)
    老公最後都嚟到!
    祝你一家農曆新年快樂呀!

    ReplyDelete
  4. 落雪過聖誕節最有氣氛呢!
    Merry X'mas!
    [版主回覆01/17/2011 07:06:00]可惜聖誕嗰日無雪落lol
    預祝你+恩祈,你先生同你媽咪農曆新年快樂呀!

    ReplyDelete
  5. 你自己要小心d呀,會唔會有d好d既鞋適合係雪地到行冇咁易跌呀?
    [版主回覆01/17/2011 07:08:00]得啦~我會小心架啦啦隊
    有呀,有d鞋係專係畀雪地行架,有d細路仲著住跑添!
    不過我諗住我只係喺到住一年,咪唔諗住投資囉!

    ReplyDelete