Wednesday 23 September 2009

Natalie兩歲生日會

Natalie兩歲生日會喺藍天海岸嘅會所攪
我都係第一次去嗰到嘅function room 咋
都幾光猛~
今次我又整咗公主蛋糕畀佢
希望佢鐘意啦(不過今次係喺生日會前5分鐘先整好!好趕呀!)
勁鐘意Natalie插把刀落個蛋糕個樣!
joey又帶唱歌
我叫我老公喺屋企托咗間,個tent同d波波落嚟一齊玩
Piers 變咗雜x王
所有細路都好興奮!個個走晒埋去~
我地仲有玩彩虹傘
我諗我要買個大d嘅...呢個我成日都覺得唔夠大...
但係影曦同孖女最鐘意玩嘅係...
攬實大家,一齊跌!

No comments:

Post a Comment