Thursday 3 September 2009

影曦返學啦

影曦終於都返學啦
由於佢係12月出世
其實佢上年己經可以返學
但係我地都覺得遲一年畀佢返會好d,佢會係大仔,吸收同適應力都比較強
而且,我地都覺得佢仲細,無謂咁早畀佢返學啦
畀佢玩多一年,享受下童年嘛!
一開始返學就十幾年㗎啦
第時佢可能返到唔想返添呢!
梗係畀佢玩多年好啦!

呢一年我自己喺屋企都教咗佢好多野,唔洗一定返學先學到野嘅
三歲嘅佢識砌60塊嘅砌圖(其實兩歲半己經識,不過之後玩厭咗)
識數到50,認到數字
識計20以內嘅加減數
認到少少中文字(佢自己個名呀之類)
認英文字佢就唔係好叻啦,我都無刻意谷佢,因為我諗佢返學都會學到㗎啦~(反而亞妹識得多過佢!)
油顏色唔出界
識用刀同較剪
識溝色(如紅加白變粉紅...)
呢期教佢睇星圖,佢仲識認到大熊座,英仙座,天鵝座,獵戶座等等呢!
雖然比起學咩baby can read嗰d bb,我個女都唔算識得多野
但係我覺得佢嘅想像力同創作力好好
有時見到dBB兩歲識睇書好勁好勁,媽咪一定要好有恒心去教先得!
但係講真兩歲嘅bb識睇識讀但其實唔識解d字嘅
我覺得有少少跳步。
我紿終都係覺得等小朋友有相當嘅理解力先學睇書比較合邏輯

我認為今年先畀佢入學嘅決定真係無錯㗎
佢平時都係24小時跟住我,得我一個湊,但佢都好獨立~
佢返學無喊過,我無陪過佢返學添(其實可以,不過我覺得佢ok)
無喊嘅原因?
1.早喺佢足三歲時,畀佢參加芭蕾舞班,畀佢知道上完堂,媽咪同亞妹會嚟接返佢嘅
(其實佢上第一堂時好怪,只係企喺角落頭,到想join時先行出嚟!但第二堂佢知發生緊咩事,就好正常啦)
2.因為佢夠大個先返學,明嘅野會多d,自然會接受返學係件好嘅事
3.我喺佢返學前做足心理輔導,話佢佢知佢會著咩,喺學校會發生咩事,老師又會點...
4.畀佢參與準備返學嘅野,令佢投入。返學前都會去學校門口睇下,等佢有期待
5.入到學校,唔會提喊呢野樣,周圍指下有咩exciting things,分散注意力
6.到我要走時,我會同佢講"have fun today!""放學我就會同亞妹嚟接返你㗎啦!"之後kiss and cuddle。等佢知道返學係件有趣嘅事,我地想佢have fun~

本來諗住同影曦正正經經影返張校服相
點知靖翹見到我攞住部相機,慢慢咁喺鏡頭嘅右邊攝咗入鏡
影曦一見到佢就攬住佢影~
喺樓下見到stephaine同justine
我地一齊手搭shuttle bus-佢地好似搭校車咁!
返到學校,要坐定定玩~
放學啦
我地一齊去接佢地
體育衫

喺𨋢到影曦,又攬到亞妹實一實
一話影相靖翹就側晒頭,影曦就攝晒位^.^
呢兩個人真攪笑!

2 comments:

  1. 油顏色唔出界同識用膠剪點教呀?
    [版主回覆09/20/2009 23:40:00]油顏色... 喺佢面前油,示範畀佢睇,有時會捉住佢隻手嚟油 佢自己ready嘅就會做到,都唔係專登教嘅 較剪... 佢未夠兩歲我就畀佢試用膠較剪 見佢控制得ok就畀佢用普通嗰d囉 最好就幫佢攞住張紙咁畀佢剪,咁你可以攞返個角度,咪會剪到囉

    ReplyDelete
  2. 油顏色唔出界同識用膠剪點教呀?

    ReplyDelete