Wednesday 9 September 2009

第三次懷孕

睇得discovery home & health多
攪到我今次唔想知bb性別呢
我想到bb出世時有驚喜^.^
不過老公就好心急想知~

呢胎個肚大得特別快
可能因為第三胎啦
15w4d開始BB就日日踢我啦
18w4d個肚己經37吋
希望呢個b唔好太大啦
如果唔係,會生得好辛苦㗎...

佢兩個成日走埋嚟錫我個肚(有時仲要喺公眾地方拎起我條裙嚟錫...畀人睇晒我條底底-.-)
佢兩個每晚臨瞓前都會kiss baby night night 同 give baby a cuddle先瞓㗎~

No comments:

Post a Comment