Saturday 19 September 2009

玩具分類

執咗三個鐘,終於執好間玩具房!
無計啦...成日無啦啦又會多咗玩具,每幾個月就要大執位一次!
所有野都分晒類㗎
(窗台嘅紙箱內裝咗小b嘅玩具,無謂拆...所以仍然喺箱到)
玩具箱
裝晒d"電玩"喺到
同埋d無咁大件嘅玩具
大部份都會用透明膠袋入住佢,兩個女玩完要入返好,咁就會無咁亂啦
(d透明膠袋係我儲返嚟㗎,好多時買BB衫時都會有d咁嘅袋裝住。咁分類d玩具,整齊好多㗎!)
dolly house,my little pony同公主嘅屋仔放埋一堆,d野可以撈埋一齊玩
分類(共8箱紙皮箱,三個膠箱)
紙箱內:
play-doh
玩湊BB嘅玩具
music box
marble run
picnic嘅餐具
barbie,公主同my little pony嘅馬
煮飯仔嘅食物
puzzles(我又係用d透明膠袋入住晒佢。好多時買砌圖都會有幅完成咗嘅小圖,我入埋落去,塊底板放d箱嘅側邊~我一個箱放咗成差唔多二十副砌圖㗎!咁慳位好多!)

三個膠箱:
BB玩具(畀小b玩)
Thomas火車
Lego

書﹣一個月到就要大執一次
喺兩個女間房都有個書箱,每個月都要交換一次
咁就可以睇多d唔同嘅書
有分中文同英文書;做練習嘅書;同有宗教成份嘅書(好多都係講節日㗎)
咁會易搵d
放咗個箱喺畫架下(我拉咗出嚟所以個箱先咁出)
不過我都覺得個箱大咗d,我要度好d位,遲d去日本城買個有蓋有轆嘅膠箱先

箱到放晒所有drawing同painting嘅野
圍裙,手袖,paint,水筆,蠟筆,木顏色,畫筆,畫碟,繪布色,粉筆,水溶性marker,水杯,毛巾...
以後佢地想畫畫可以自己攪掂~
(oh斃,而家先記得唔記得放埋做手工d野落去添...轉頭又要去執過...唉...)

而家兩個女玩完d咩玩具都會執好先攞第二樣出嚟
咁分類晒會整齊d,佢地執都方便d
容易做到嘅野,佢地會易得到成功感,所以成日都會樂意幫手~
咁我又做少一樣野啦!

晚晚臨瞓前我兩個女都會一次過清晒喺廳嘅玩具入房
廳係一件玩具都無㗎,好正!真正嘅大人area

1 comment: