Monday 20 August 2012

長裙形髮夾架

3A太多髮夾啦~
上次去朋友屋企見到佢有個類似嘅髮夾架,實在太正!
返到屋企就整咗兩個~
材料都係喺屋企搵嘅,無專登買㗎~
都唔難整:)



材料:
cardboard (我用亞女玩具包裝剩返嘅,recycle,環保嘛!)
絲帶數款
布碎一塊(用舊衫都得...上圖左邊嗰條其實係我老公穿咗孔嘅舊衫嚟㗎!)
花紙(右邊嗰條我用咗摺紙,左邊嗰條我用咗包過禮物嘅禮物紙)
工具:
𠝹刀、剪刀、雙面膠紙、熱溶膠、針線、白膠漿



先用cardboard cut咗上身嘅形先
剪出一塊布(記住要heat seal,咁唔會咁易甩線),有下圍嘅2.5倍,用走針連起後打結



襯下絲帶先~
而家就定下你想加幾條絲帶
髮夾就係夾喺呢啲絲帶到㗎啦
剪咗啲絲帶,又係要heat seal! (用火燒一燒頭尾,咁唔會咁易甩線)



剪出一條比腰出少少嘅絲帶,用熱溶膠黐好定位
絲帶嘅尾部我都有摺住用熱溶膠黐黐,甩線機會更少,同埋整出嚟靚啲
喺背面用熱溶膠黐好腰帶



[都係背面]再黐好埋條裙



前面就係咁嘅



dada!



呢條裙上身我用摺紙,因為唔夠大,所以就要有少少剪裁



咁樣黐好
彎佔要剪一格格
用白膠黐好一格格(下兩張圖咁黐)



前面係咁



後面係咁



用絲帶遮遮條邊先



再喺“膀頭位”用熱溶膠加上掛項絲帶就完成啦!!!



而右邊嗰條我就用咗個唔同嘅方法整...



一起手就用雙面膠紙黐咗成條裙先(呢張紙係花紙,所以大張啲,可以一次過貼晒)
跟住我就直接用熱溶膠黐絲帶同條裙落去
少功夫,快好多呢!



1 comment:

  1. 好佩服你湊住3個小朋友仲可以有時間整手作仔! 勁
    [版主回覆09/17/2012 21:52:13]佢地早瞓嘛!7、8點瞓,我好多時間整自己野㗎~

    ReplyDelete