Monday 20 August 2012

相架髮夾/耳環架

整開有條癮~
今晚又整多咗個相架髮夾架
今次用上蕾絲(lace),仲可以掛埋耳環~



材料...
相架: 吉之島十二蚊店(我塗了顏色)
花紙: 拆禮物時留下的
絲帶數條~有啲人地包禮物時用剩~(自已襯色啦!)




拆咗相架嘅包裝
內裡有張紙皮
我用二手禮物紙包住



呢張係用過嘅禮物紙,所以有條痕,仲要有Willow個名
不過唔緊要~用絲帶遮一遮,乜都無晒!
打直呢條絲帶,我用雙面膠紙黐穩
之後我就放塊膠片喺面



其他打橫呢幾條就只係喺後面黐實
用熱溶膠黐最好,不過我懶,今次只係用咗膠紙,一樣OK!
*記住絲帶下面有層膠(除相架附送),咁會保謢到張靚靚紙



後面就係咁嘅樣㗎啦!



放返張紙皮入去相架到



咁就攪掂啦!!!
真係好鬼易,又靚嘅啫~


3 comments: