Tuesday 19 June 2012

香蕉雪糕(追加版!)香蕉拖肥蛋白餅雪糕~banoffee ice cream with meringue


一講起香蕉,我又諗起banoffee pie<﹣click入去有食譜
就係咁...我就試整咗呢個"香蕉拖肥蛋白餅雪糕"~!
唔難整㗎,仲~超~級~好~味~!!!
呢睇下舒韻妹妹食到幾開心~
講下點整先~
材料:
拖肥一罐
whipping cream/thickened cream/double cream <﹣其實係差唔多嘅野,打起會變鮮忌廉
meringue 蛋白餅 <﹣百佳有得賣,亦可自己整(click 入去有食譜)
冰蕉lol
*無拖肥嘅話...就要用煉奶整拖肥,點整?詳情請睇下面嘅附錄)*由於香蕉唔係好多,我只係用咗兩匙!如果你多香蕉就用多啲啦!小心唔好咁重手,好甜㗎!





先係處一處理呢幾種材料,攪埋一齊就攪掂~
如果你買唔到toffee,就要用煉奶整(下面附碌有講點整)

cream,要發到變企身(平時會加糖打,但唔建議加糖~只為toffee已經好甜!)冰蕉,用攪拌機打爛佢變雪糕
蛋白餅就揸碎佢~(我之前整咗好多,放喺盒到存放,可以得閒就加少少喺雪糕到~)



將呢幾樣野加埋一齊就係...香蕉拖肥蛋白餅雪糕!!!
要用幾多材枓,份量隨你喜好~
幾樣加埋時唔好攪得咁勁,就會有雲石紋(我攪得太多了!所以無咩紋)
可以即食,可以雪返入雪格下次食~

我就放返雪糕入雪格,第二朝畀三個女食~


勁快無晒...

豬咀@@


好味!


ARRRRRRRRRRRRRRRR


附錄:
英國有一罐罐嘅toffee賣,但香港無:(
我上網搵到話放成罐煉奶燉兩、三個鐘,就會變toffee
我廢事浪費gas,就用真空煲
成罐鍊奶放落滾水到煲滾,放入真空煲到焗
我4點放入煲,11點攞出嚟
因為咁整法無得check煮好未,所以我寧願放耐啲
開罐時成罐鍊奶變咗啡色嘅toffee~

3 comments:

  1. 你D女食得好開心.

    ReplyDelete
  2. Celia Sze~angel22 June 2012 at 06:51

    我無攪拌機係咪就整唔到?? 睇落好好食~
    [版主回覆07/12/2012 17:30:59]唔知呀
    我未試過
    你試下呀~試完話我知~

    ReplyDelete
  3. 佢好可愛呀! 見到都想食^^
    [版主回覆07/12/2012 17:31:29]我都好想食咗佢XD

    ReplyDelete