Tuesday 12 June 2012

一湊三海洋公園熱辣辣之旅~

畢業禮第二日放假~趁呢個機會,我即刻帶3A去咗海洋公園~希望無咁多人
一朝早,我無同佢地講去邊,我只係話surprise day out!
喺小巴上,佢地一路估,有估過海洋公園,不過我話唔話佢地知~
我一叫喺海洋公園落,佢地三個超級興奮!幾乎尖叫!全車人都望住佢地lol
好成功嘅surprise!!!
我地有全年證,入場前,我先去book咗海洋刻場嘅vip 位~
我地十一點到,海洋伴我心十一點半開始~我地即刻去搭海洋列車上山~
一上到山就見到佢...影張相先!


海洋刻場嘅vip位~唔洗同人爭位,個view又正,又唔晒!




跟住我地去咗ocean park tower~個view又幾好喎!

喺呢個塔,睇到未開嘅polar adventure~
睇海獅



餵海獅
wow!


having lunch with a sea lion lol



跟住我地就搭欖車落山
排隊時完全唔洗等!!!
但我地落咗車後,見到好長好長龍上山!
真係好想話畀佢地聽...上山搭落嚟唔洗排隊快好多







之後就喺兒童王國到hea
好多機動遊戲都玩咗n次
摩天輪、frog hopper、bouncy castle,旅轉木馬...
真係無人排!完全盡慶!


5點啦!好攰呀!!!
走人lu~臨走前都要影張合照

3 comments:

  1. shirleyshirley13 June 2012 at 00:27

    好開心呀, 一湊三去ocean park, 媽媽好叻呀, 三個囡都好happy, 以妳為榜樣呀, 希望我細囡大大吓, 我都可以好似妳咁自己帶兩個囡遠d既地方玩~
    [版主回覆06/20/2012 01:02:43]你實可以嘅~到時佢地一定好開心啫!

    ReplyDelete
  2. 你好犀利, 1個帶住3個去海洋公園.....

    ReplyDelete