Tuesday 27 December 2011

自製聖誕飾物

遲咗出呢個post~不過唔緊要啦!
都同大家分享下啦!

呢粒星好靚㗎!只係用六張摺紙嚟做
我啲女都做到,一啲都唔難做!
我喺FB已經答應咗朋友會整tutorial, 不過我仲未有時間~後補呀下!


話說有日行過救世軍(我成日去尋寶㗎lol),見到一大串白色嘅呢種「樹幹」,有成米半咁長,$15咋!
未諗到做咩之前我就買咗佢lol
返到屋企諗諗下,不如剪咗佢啦
跟住我就剪咗吋出嚟,加啲紙黏土做底...咁就做咗棵mini聖誕樹啦!!!
我「斬」咗好多棵樹,有次教手工就同小朋友裝飾呢棵聖誕樹!
個個小朋友都有棵聖誕樹攞返屋企~好開心㗎!
呢棵就係影曦靖翹裝飾嘅~

仲用剩少少,我就整咗個Wreath,加咗幾個紅色蝴蝶結就攪掂~



影曦同靖翹學校都有聖誕吊飾比賽~
影曦呢個攞咗冠軍呀!
我地一齊整㗎!

呢個靖翹嘅
雖然無獎攞,但係我地都整得好開心㗎~


我地仲用gingerbread play dough整咗呢啲掛喺樹上嘅聖誕吊飾~
好香㗎!

聖誕真係好忙~
最忙嗰幾日都過咗lu
希望大家都有個快樂聖誕!xxxx

2 comments:

  1. 黎緊就係新一年的開始,又要忙喇。

    ReplyDelete
  2. 新年快樂
    [版主回覆01/06/2012 21:34:38]新年快樂:)

    ReplyDelete