Wednesday 7 September 2011

香港中文的前路

唔知大家點睇香港嘅中文呢?

我曾經我喺一討論區上見到有人話過,覺得用口語寫野嘅人無文化
事實係咪咁呢?
我對港式中文嘅發展有以下見解...

中文唔係表音文字,所以造新字能力有限,唔可以好似英文咁每年有咁多新字加入字典,我地大多數都係從字典抽返啲舊字出嚟用,只可以用舊有嘅字拼出新嘅詞語
好似幾年前大家都會用"好潮"嚟形容新潮嘅人咁...而家仲家埋英文- chok 樣!真係要佩服香港人嘅創意!

一種文字需要不斷變化先可以生存,無變嘅就會好似拉丁文咁死去...以後再無人講!
大家應該慶幸我地用嘅文字仍然喺到演變中

而家一打開東方太陽蘋果,篇篇都係用口語化嘅白話文去寫;而家n咁多個blog,有一半以上都係用口語嚟打嘅!咁唔通真係咁多人無文化?

唔係...我覺得呢個係一個大趨勢...白話文同口語會遲早會打一杖
唔知大家知唔知當年(1919年)時嘅新文化運動提倡白話文嘅運用呢?當年仲係流行文言文,而陳獨秀、胡適、魯迅等人都主將以白話文成主流文體。當年佢地得到好多反對聲音,但最後都推行到。我覺得類似嘅時件會喺不久嘅末來發生,但係唔會好似當年咁激動。今次會係全民慢慢自動波咁轉...

唔知大家又會點睇呢?xxx

                                                                                                                                                                                                                      


1 comment:

  1. 我都好認同你講法呢,其實語言都係要黎溝通,大家講得明咪得囉 :) 大學既時候有讀過 Linguistics,professor 都話有時D發音所有野都無一個特定答案,你既口音正正係你 identity 既一部份! 香港人用口語/廣東話寫野其實無問題,但同時亦唔好忽略中國文化就好!:)
    [版主回覆09/20/2011 21:32:00]亦唔好忽略中國文化就好!<﹣讚!

    ReplyDelete