Tuesday 20 September 2011

小朋友學PHONICS好APP推介

啱啱前兩日有個朋友問我有關jolly phonics嘅野,因為佢姪女要考試,如果唔及格成個課程要再讀過!成$6000幾蚊@.@
乜咁貴㗎!!!
佢問我啲讀音...跟住我就介紹咗一個幾好嘅app畀佢
叫做abc PocketPhonics
(呢個app有免費試用版,大家可以試咗先買!而且唔貴,$2.99)
呢個app嘅正在會讀個phonics嘅音畀小朋友聽,又會教佢地寫,有兩種寫法揀
以六個一組教(可以自己揀學邊組先都得,不過建議跟住佢個次序去學
寫完會有遊戲玩,部機會發音,小朋友要揀個啱嘅音去拼成個字出嚟!)
教小朋友英文字係點拆音出嚟串字好有幫助!
呢個app係我喺幾個月前啱啱買部ipod時搵到,畀咗靖翹玩兩個星期左右,佢識晒所有讀音!(連幾個英文字母連埋嗰種都識)
不過因為我老公話唔好畀佢地玩我部ipod,所以佢從此就無掂過...
靖翹都唔記得咗啲囉

呢個app真係幾好㗎,小朋友喺遊戲中學習咁,佢地玩時,真係唔知自己學緊野㗎!
*小朋友都係少打機為妙,不過如果大家好似我咁唔肯定啲讀音嘅...用佢啦!!!分分鐘小朋友會教返你呀!


2 comments:

  1. hi 我沒有ipod/MAC機咁係咪玩不到架?    
    [版主回覆10/01/2011 21:40:00]我唔係好清楚呀~ 相信網上都仲有好多software畀小朋友學phonics嘅~不妨搵搵呀!

    ReplyDelete
  2. 妳好,想請教除了網上phonics,有沒有其他便宜的方法或建議?我也跟妳丈夫的看法一樣,不想孩子習慣看手機或iPad 。
    [版主回覆02/07/2013 00:07:37]唔想用IPAD嘅,你可自製教材教
    淘寶有啲書賣,都唔太貴嘅

    ReplyDelete