Saturday 29 May 2010

Sunday lunch with Kerry+探太婆

星期日,約咗姑9Kerry去食韓燒
食完順便去探太婆
E婆
今日我一拖三返屋企,仲帶咗架孖車
我搭巴士返,影曦喺巴士瞓咗,舒韻我咩住佢喺條揹帶到
落車前3個字,靖翹好似想嘔咁
我即刻醒水囉濕紙巾出嚟
靖翹咳咗幾聲,就嘔咗少少出嚟
再咳,再嘔...再咳...一嘔就成餐晚餐嘔晒出嚟!
我...用手接住晒!
好彩咁啱有個保鮮袋咋
我清理咗現場,入晒佢d嘔吐物入個袋到>.<
再同佢換條裙
好似無事發生過咁!
靖翹嘔完仲鬼咁精神添!
到落車我叫醒影曦,佢完全唔知發生過咩事囉lol

No comments:

Post a Comment