Sunday 9 May 2010

媽媽節

今個母親節,算係我地飛前最後一個老公可以有少少表示嘅日子
我無期望會有D咩發生
母親節其實咪又係平凡嘅一日
都係要早起身,都係要湊女,都係要做家務

尋晚我老公同我講叫我朝早唔好早起身,佢同D女會整早餐畀我喺床上食
即刻好期待
點知朝早佢第一句係
佢好唔舒服,要瞓多陣
都知呢d野唔會實現㗎啦...
算把啦
下年嘅母親節,都唔會同佢過㗎囉
下年都唔會失望,仲好

老公起咗身後,教咗影曦寫...
算係咁啦!
靖翹嘅畫作
之後around lunch,我地去咗海堤間pub到人戈日女lunch
舒韻瞓喺bb車,係咁拿高自己條裙啜
等食...
kiss kiss daddy~
呢張影到影曦好似咬緊我咁囉
放咗兩個大嘅瞓覺後
我就同舒韻去咗大埔搵屋企人食飯
舒韻係一個好奇怪嘅BB
佢唔鐘意畀人抱住
抱一陣ok,但抱得耐佢就唔鐘意...
所以我放低咗佢喺巴士D櫈到
佢即刻唔喊
太婆好耐無見舒韻啦~
見到佢不知幾開心!
到表E抱下啦
大合照
舒韻好似隻松鼠咁~

No comments:

Post a Comment