Friday 23 October 2009

影曦學校﹣青草地幼稚園開放日+好友Swantje到港

尋日我中學時嘅好友Swantje嚟咗我屋企
佢中六時坐我隔離㗎
可惜嗰年有SARS,佢讀未夠一年就走咗lu...
好彩我地都keep得好好
尋日一見返大家...仲傻到抱頭痛哭...醜c人啦!
佢會喺我屋企住一個星期
兩個女有福囉~多個玩伴
Swantje亦會係我肚裡面bb嘅godmether^.^
今日影曦學校開放日
下年會入讀嘅靖翹,當然要去參觀下啦!
去到就影相
影曦話要做鰐魚
靖翹話要做貓!
無聊...
等個magic show開始
睇下!影曦都識聽中文,叫佢舉手真係舉㗎!!!
扭波波~
呢個係畀影曦嘅
佢話要蝴蝶

去完開放日後我地去咗大家樂食飯
返到屋企放咗靖翹瞓後我地一家四口加Swantje去咗游水呢!
好鬼凍呀!!!
不過兩個女都玩得好開心
佢地真係好鐘意游呢!

1 comment: