Tuesday 20 October 2009

picnic lunch+請朋友仔上嚟玩

見今日天氣涼涼地~想帶佢兩個去出面嘅公園
影曦今日返咗學時,我就同靖翹喺屋企整pack lunch
佢放學時我就帶咗佢兩個去屋企對出嘅公園野餐
初初我地係坐草地㗎
但係d草太吉,同埋個天好似想落雨咁
所以最終去咗石屎地到坐
行去公園時,見到有怕羞草喎!
我細個好鐘意玩㗎!
一人一個lunch box
影曦塊面愈嚟愈長啦
佢愈嚟愈似個小女孩~
食完野...兩個走晒去玩~
返到屋企靖翹瞓完晏覺
就請咗影曦嘅同學仔嚟玩
靖翹勁鐘意dress up囉!

睇下佢地幾high!
靖翹係白雪公主
康喬係美人魚
鈞澄係睡公主
影曦同康晴都係仙子~
朋友仔走晒後佢地仲攞住個tiara 嚟玩
咁倒轉帶~佢地話佢地係musketeers!
咁都畀佢地諗到!
佩服佩服!


1 comment:

  1. 最尾張相, 我一睇就笑左!hahahaha 好另類帶皇冠法!
    [版主回覆10/26/2009 11:04:00]如果你有睇過barbie嘅三劍客,就會知道barbie佢地嘅面具係同佢地嘅tiara差唔多!

    ReplyDelete