Saturday 3 October 2009

中秋紥燈籠+同影曦夜遊維園(佢第一次出夜街咋!)

影曦今年話要整個城堡燈籠
我一紥好,佢就搬咗d傢c入伙啦!
真係唔客氣!
為咗同影曦中秋嘅special night out
我地要佢瞓晏覺
所以今年喺我地屋企做節
由我嚟煮@.@
都係第一次煮做節飯咋
好彩有亞媽幫下手
大功告成!
終於煮好一餐屋企飯啦~
十一大兩小~
原來我煮多咗好多餸呢!
食完飯我地喺枱到玩燈籠(無火),食月餅同生果
但呢兩個人一件月餅都無食,唔啱口味-.-
夜晚,放咗靖翹瞓覺後
我地就帶咗影曦去維園嘅綵燈會
佢未試過出夜街㗎
佢都係第一次睇香港嘅夜景
佢好興奮呢!
同婆婆一齊睇相...
影曦睇呢d咁嘅表演睇到入晒神
呢個係puppet 表演
好彩欣欣ee喺到咩住佢,我先唔洗抱佢睇咋!
三代同堂影返張
第一次玩螢光棒~
我地十點三喺維園走,但到
十一點二先到香港站!
喺銅鑼灣mtr大堂等架𨋢落月台等咗成三個字呢!
有成十幾架bb車等一架𨋢!-.-
影曦都算好野
咁夜都唔眼瞓
仲要幫我推車!
返到屋企己經係12點啦
佢仲一d倦意都無!
繼續推車
返到屋企佢仲好興奮咁同老豆講見到d咩呢!

No comments:

Post a Comment