Sunday 17 August 2014

Frozen Elsa蛋糕

靖翹生日想要個Elsa蛋糕
今次我無買公仔,決定自己試整
呢個公仔係喺生日會前三日前整
要畀時間公仔乾㗎
***
我先用糖膏溝好肉色
搓好一橢圓球,插入一隻木筷子
加鼻和耳
畫好眼睛位置
加埋上身
胸部位置加咗兩個圓(幼稚的我覺得好笑,所以影咗相lol)


細心地加上眼
我買咗一支黑色食用色素筆
貼咗白色眼後加上藍色眼珠、紫色眼影
用黑色筆畫上眼線、瞳孔
加白色一點反光位
***
溝淺黃色,𠝹出多條三角長條
貼上頭皮再編上鬢辮
呢個時候要整埋兩個手,中間要插鐵線(唔記得影)
要整定埋手嘅姿勢
待乾


生日會前夕...
用了個metal bowl 和一8吋蛋糕模焗蛋糕
加icing 於中間,批出裙形
呢次我希望條裙飄逸少少
所以插嘅公仔唔喺裙嘅正中㗎



crumb coat ,加上藍色糖膏作裙


插公仔落去,加上上衣、咀、雪花等細節位
就攪掂!
呢個係我第一次整嘅公主
有地方唔係做得咁好
希望第日愈做愈好啦!







No comments:

Post a Comment